Drammen tannklinikk

Rosenkrantzgt. 17 3018 Drammen
Drammen tannklinikk holder til i Drammen

Siste vurderinger av Drammen tannklinikk

Den beste med barna

Tannlege: Leni Moen Løvaas Skrevet

Flink, hyggelig, tålmodig, rolig, forklarende, effektivt og positiv tannlege! Kjempeflink med barna!
Utrolig hvordan hun får skreket barn til å tro på henne 🙃
Imponert mor!

Veldig flink og hyggelig tannlege!

Tannlege: Leni Moen Løvaas Skrevet

Meget hyggelig og flink. Tok meg imot med et stort smil og introduserte seg. Spurte alltid om det gikk bra med meg før hun fortsatte videre. Skikkelig flink assistent hadde hun å. Kjempe flink!

Ikke flink lege

Tannlege: Thomas Norum Skrevet

Jeg følte meg kjempe ukomfortabel under tannlegebesøket. Legen ignorerte kommentarene mine og jeg ikke anbefaler ....

Uenig med tidligere vurderinger

Tannlege: Kywe Kywe Thein Skrevet

Besøkte denne tannlegen med et barn og jeg må si jeg var skeptisk etter å ha lest vurderinger her inne, men inntrykket jeg fikk var helt motsatt, altså veldig positivt. Litt språkproblemer var det men hun var flink til å forklare hva hun gjorde, og snakket fint til barnet.

Anbefaler ikke

Tannlege: Kywe Kywe Thein Skrevet

Hun gir ingen informasjon om hva hun gjør underveis. Blir sur når jeg sier jeg har sprøyteskrekk og svaret hennes til det er at vi bare må sette opp ny time. Hun blir sur når du ikke forstår hva hun sier mtp språkutfordringen. Jeg har aldri hatt tannlegeskrekk, men denne damen gir meg det. Veldig ubehagelig å sitte å ikke ane hva hun gjør og når jeg spør virker det som hun blir sur. For noen år siden ville jeg ha henvisning til reguleringstannlege men dette ville hun ikke gi da hun mente det ikke var nødvendig. Jeg dro da og fikk den av en annen tannlege.