3 Tannleger DA

3 Tannleger DA holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av 3 Tannleger DA

God tannlege.

Tannlege: Tore Syrtveit Skrevet

Alltid hyggelig og tjenestevillig. Gjør tannbehandling som er nødvendig. Øvrig personale gjør også tannlege opplevelsen bra.

Fantastisk opplevelse!

Tannlege: Tore Syrtveit Skrevet

Jeg ringte rett før stengetid og ble møtt av en svært hyggelig dame som fant en ledig time allerede neste dag. Da jeg kom til tannlegen ble jeg overrasket over den hyggelige velkomsten, en smilende tannlege som var vennlig og oppmerksom. Det var en visdomstann som skulle trekkes og hele opplevelsen var bare positiv. Han forklarte hva han skulle gjøre og spurte underveis om det gikk bra. Jeg følte ingen ubehag.

Hit skal jeg neste gang det er behov for tannlege! Og overraskende hyggelig pris var det også sammenliknet med flere andre.

Mest smilende tannlegen ;)

Tannlege: Tore Syrtveit Skrevet

God tannlege som tar seg tid til deg, og du får time kjapt om det trengs. Lager fine fyllinger og kroner selv om holdbarheten på fyllingene kunne vært bedre. Mulig det er pga jeg har mye fra før. Tar seg tid til å prate med deg mens du er der. Og skjønner om du har angst for noe.

Finner hull ingen andre finner

Tannlege: Tore Syrtveit Skrevet

I motsetning til tannleger jeg har benyttet før og etter, fant denne tannlegen 3 til 4 hull ved hver årlige konsultering mot 0 til 1 hull i året ellers. Reklamasjoner ble også belastet med full pris. Både jeg og andre familiemedlemmer har blitt spart for mange inngrep og mye penger ved å finne ny tannlege.

Overraskende dårlig

Tannlege: Tore Syrtveit Skrevet

Jeg hadde hovent kinn og tannkjøtt. Behandlingen ble en grundig puss av tennene med maskin.

Når jeg gikk lurte han på om jeg ønsket tannpirkere. Oppfattet det som en hyggelig gest, men når jeg kom hjem så jeg på faktura at jeg hadde blitt fakturert kr 39 for disse tannpirkerne :-)

Byttet til annen tannlege senere, som ved undersøkelse av slimhinner og røntgen fant ut at jeg var hoven pga bihulebetennelse skyldet en tann med lang rot.

Basert på min opplevelse vil jeg anbefale å finne en annen tannlege.