Profilbilde av kiropraktor Michael D. Parham

Michael D. Parham

Profilbilde av kiropraktor Michael D. Parham
Kiropraktor

Om

Michael D. Parham er spesialist innen muskelskjelettdiagnostikk og jobber ved Din Helse Bjølsen. Han har over fem års universitetsutdannelse fra Australia, og har spesiell fokus og kompetanse på ultralyddiagnostikk og injeksjonsbehandlinger.

Han legger vekt på tverrfaglig samarbeid og samhandler med en rekke profesjoner, deriblant osteopater, naprapater, kirurger og radiologer. Spesifikt kan nevnes at Michael samarbeider med Dr. Lars H. Fosse om å tilby ultralydveiledet injeksjonsbehandling.

Michael har blitt anerkjent innen sitt fagfelt og er en aktiv bidragsyter som styremedlem i Interessegruppen for ultralyddiagnostikk i Norsk Kiropraktorforening.

Autorisasjon (2016)

Helhetsgården Helse AS
Elvestadveien 958 1827 Hobøl
Michael D. Parham er kiropraktor i Oslo og Indre Østfold

Siste vurderinger av Michael D. Parham

Utrolig flink kiropraktor

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum Skrevet

Har vært på 2 behandlinger. Er utrolig fornøyd me jobben som blei gjort. Han Har mye erfaring, selv i ung alder. Anbefaler andre å dra dit.

Faglig oppdatert og dyktig kiropraktor!

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum Skrevet

Rask og effektiv hjelp! Dyktig på å finne årsak til problemene og gir den hjelpen som trengs. Fikk også hjemmeøvelser, slik at jeg kunne ta tak i problemene på egenhånd, noe jeg satte pris på. Alltid hyggelig og hjelpsom, anbefales på det varmeste!

Folkelig og dyktig! Anbefales :-)

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum Skrevet

Michael var svært imøtekommende og oppriktig interessert i å finne ut av korsrygg-plagene mine fra første behandling. Fikk en rask og smidig behandling og gode råd som har gjort at jeg har sluppet ytterligere behandling med kiropraktor. Anbefales!

Kiropraktor Michael Parham Dargoshayan gir trygg og effektiv behandling.

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum Skrevet

Kroppsholdningen balanserer seg selv automatisk i mot tyngdekraften og derfor vil alltid hele holdningen automatisk selv-korrigere seg når belastningen i kroppen forandres av en kiropraktisk behandling.

Ovennevnte er grunnen til at jeg går regelmessig til kiropraktor Michael Parham Dargoshayan. Imidlertid kjenner jeg også på meg selv at behandlingen hans gjør meg svært godt.

Grunnen til at jeg føler meg lettere, friere og friskere etter hans behandling, skyldes sikkert en automatisk funksjon i kroppens nervesystem som reagerer på forandringer i tyngdekraften. Allikevel det er hans behandling som skaper denne nye, forbedrede belastningen i kroppen. Takk for det, Michael.

Faglig kompetent og effektiv behandling!

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum Skrevet

Profesjonell og faglig kompetent. Her ble plagene tatt på alvor, grundig undersøkt og behandlet. Jeg er veldig fornøyd!