Nidelven Legesenter AS

Kontakt

Telefonnummer73 99 43 4073 99 43 ...
Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(103)
103 vurderinger
Tilgjengelighet
(92)
92 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(91)
91 vurderinger
Service
(85)
85 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Nidelven Legesenter AS

Trygg, kunnskapsrik og seriøs

Lege: Sven Midelfart Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Absolutt den beste legen jeg noensinne har hatt.

Jeg føler meg tatt på alvor, han følger opp tema fra tidligere timer, er rask både til å svare på henvendelser og prøveresultater. Han er god på å forklare situasjonen, gir alltid forslag til hvordan problemer kan løses og er god til å informere. Dette er en lege som ser deg, tar seg tid til deg og følger deg opp. Han henviser videre hvis det er behov, og du får time raskt.

Lege som hører og ser deg

Lege: Sven Midelfart Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Profesjonell og dyktig lege.
Legen tar seg tid til å gi deg riktig hjelp og veiledning.
Alle leger burde vært mere midelfart...

Trygg og lyttende.

Lege: Anna Brenne Grønskag Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt Anna som min fastlege i flere år nå, hun er alltid "påkoblet" pasienten, lydhør og er lett å få tillit til. Føler jeg kan prate med henne om alt, blir alltid tatt på alvor og møtt med respekt. Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd

Lege: Peter Setsaas Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Utrolig trivelig lege som er god på kommunikasjon og jeg opplever god ivaretakelse og oppfølging. Anbefales på det sterkeste.

Grei lege, men ikke greit system rundt ham.

Lege: Sven Midelfart Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Virker som en flink lege. Helt greie konsultasjoner de gangene jeg har vært innom. Systemet rundt ham har et stort forbedringspotensiale. Kort sagt: Når penger i kassen klinger, litt informasjon ut i fra sekretæren springer.

Så de kan definitivt bli bedre på pasienthåndtering. Det er veldig vanskelig å komme gjennom på telefon. Telefontiden de oppgir er tydeligvis ikke gyldig, da de tar ganske enkelt ikke telefonen (15+ min vent uten svar etc). Utover dette så krever de penger for alle andre former for (begrenset) kommunikasjon. Det betyr at de stort sett ikke er tilgjengelige for annet enn bestilling av time (6 kr), endring av time (6 kr), informasjon om time (6kr), andre tilsv. spørsmål som kan stilles innenfor 200 tegn (6 kr) etc. Og tegngrensen gjør at misforståelser oppstår lett, så da blir det vel fort (6 kr + 6 kr + 6 kr). Tilfeldigvis så gjør de tidvis også opplagte feil i timebestillingen som må rettes gjennom enda mer kommunikasjon.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.