Bogo AS

Øraveien 5 3475 Sætre

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Bogo AS

Sikker målrettet og empatisk lege

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Etter mange år med Ralph som lege, kan jeg uten tvil anbefale han. Både til barn, voksne og eldre. Han bruker god tid, han er kunnskapsrik og et ekte medmenneske.

Trykk, dyktig, medfølende og oppfølgende

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Har brukt denne legen siden jeg var et lite barn. Meget dyktig og kan virkelig sitt fag. Kunne ikke tenkt meg noen annen lege enn Dr. Bogo. Anbefales på det sterkeste

Umulig å få kontakt med!

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Byttet nylig til denne fastlegen for mine to barn og min kone. Har hatt behov for legetime ved noen få anledninger. Legen har vært umulig å oppnå kontakt med, så måtte oppsøke hjelp på legevakten til slutt. Han kan være så flink som mulig men det hjelper lite. Har nå byttet til et annet legesenter.

Koselig å prate med hvis man trenger det.

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Koselig og lyttende lege, men setter spørsmål om dyktighet. Min kone byttet etter mange år fastlege til en annen, og fikk da endelig en riktig diagnose hos den legen.
Men hyggelig er Bogo.

Skaper tillit

Lege: Ralph Bogo Skrevet

I mange sammenhenger er han oppmerksom, klar og tar seg tid. Har også opplevd kortere og knappere i sin behandling. Kunne noen ganger vært flinkere til å gi infomasjon om sykdom. Har imponert meg veldig ved to anledninger, tatt kontakt eller sett ting på andre tidspunkt enn forventet.