Valkyrien Legesenter DA

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Valkyrien Legesenter DA

Lite empatisk

Lege: Khuram Aslam Skrevet

Gjør jobben sin og er sjelden forsinka, men føler meg sjelden godt ivaretatt og mer som en hypokonder etter nedlatende kommentarer. Kunne lyttet mer og sjekket mer

har dårlig tid

Lege: Tariq Majid Skrevet

Jeg kom til legen i veldig dårlig form for å få hjelp. Uten krefter. Akutt. Det første han fortalte er statistikken angående sykdommen, og at det er ikke farlig, og at han har dårlig tid, og jeg må fortelle fort. Hver gang når jeg skulle si noe, sa han at det er vanlig. Jeg kom for å få hjelp, og trengte ikke å høre ang. dette. Tros alt vi, pasienter, betaler for tjenesten.
Håper at han kan få litt mer empati. Det er kjempe viktig.
Han er ung, har lært teori, og nå er det tid for å lære litt mer om empati selv om det er sparing, dårlig tid osv.

Lite empati

Lege: Tariq Majid Skrevet

lege skal ha empati for hvordan pasienten har det med psykisk helse si, denne legen skal unngås hvis du strever med noe som helst psykisk helse. Er komfortabelt hver gang jeg er der.

Ikke Vet Jeg

Lege: Tariq Majid Skrevet

Legen virker som han har litt erfaring med krevende tilstander/ psykisk helse. Virker som han ser mer på klokken en hva pasienten trenger. Er noen ganger veldig lenge vente tider så at folk drar hjem før de får timen.