Dybwadsgynekologene

Dybwadsgate 2 0367 Oslo

Siste vurderinger av Dybwadsgynekologene

Profesjonell, vennlig og rask

Lege: Catarina Falck Skrevet

Legen snakker på en forståelig og pedagogisk måte, viser omsorg, kompetanse og er svært vennlig. Gir råd og har også forberedt skriftlig materiale. Tar prøver som ikke er bestilt på forhånd. Seriøs og flink!

Superfornøyd

Lege: Catarina Falck Skrevet

Ble henvist fra fastlege for å bli fulgt opp under første og andre svangerskap. Tar seg god tid og forklarer forståelig, lytter og stiller spørsmål. Er interessert i sykdommen jeg har og følger veldig opp! Strålende fornøyd :-)

Trygg, kunnskapsrik og vennlig

Lege: Catarina Falck Skrevet

Jeg ble henvist til Catarina fra min fastlege, og har blitt fulgt opp av henne både i forbindelse med celleforandringer og i forbindelse med mitt første svangerskap. Hun tar seg god tid til hver enkelt pasient, lytter og beroliger i stressede situasjoner. Har ofte opplevd at hun er forsinket, men etter å ha vært der jevnlig er det lett å akseptere forsinkelser når man vet at det er fordi pasientene foran deg blir like godt ivaretatt som du blir når man trenger ekstra svar og hjelp. Kunne ikke vært mer fornøyd med all hjelp jeg har fått fra Catarina.

Imøtekommende og svært hyggelig lege som kan sitt fag.

Lege: Victoria Høeg Wohlfahrt Skrevet

Jeg møtte en lege som lyttet,tok seg god tid og ga god informasjon underveis.
Hun forklarer nøye hva hun gjør,og hvorfor hun gjør det.

Dette er en lege man føler seg trygg på.
Anbefales på det sterkeste.

Varm og kunnskapsrik

Lege: Catarina Falck Skrevet

Catarina er en veldig kunnskapsrik og varm gynekolog, som beroliger og er tydelig. Hun tar seg tid til å lytte, forklarer nøye og svarer på alle spørsmål. Kunne ikke vært mer fornøyd, og anbefaler henne til alle!