Dybwadsgynekologene

Dybwadsgate 2 0367 Oslo

Siste vurderinger av Dybwadsgynekologene

Trygg, omtenksom og hyggelig gynekolog

Lege: Victoria Høeg Wohlfahrt Skrevet

Jeg har nylig tatt ut spiral og gjorde generell undersøkelse hos Anna Victoria Wohlfahrt og fikk et veldig godt inntrykk av henne. Hun var lyttende, omtenksom og faglig kompetent. Det er veldig få som gleder seg til å dra til gynekolog og det hjelper at legen setter av tid til å svare på spørsmålen dine, forklarer hva hun gjør og hva som kommer til å skje. Jeg gruet meg til å ta ut spiralen, da innsettingen var meget smertefull. Anna Victoria hadde forståelse for det og hjalp meg å slappe av. Prosedyren var helt smertefri. Anbefales på det sterkeste!

trygg og kunnskapsrik

Lege: Victoria Høeg Wohlfahrt Skrevet

Dr. Anna Victoria gjorde dette til en trygg og god opplevelse. Utrolig hyggelig gynekolog! Forklarte godt under undersøkelsen, lyttet, og jeg følte meg veldig trygg hos henne. anbefales på det sterkeste!

Fantastisk!

Lege: Catarina Falck Skrevet

Jeg fikk oppfølging av Catharina Falck da jeg var gravid for andre gang etter å ha vært gjennom en traumatisk Missed Abortion i mitt første svangerskap. Jeg var livredd da jeg ble gravid gang nr to, og var helt sikker på at jeg kom til å miste igjen. Falck var helt fantastisk i den perioden. Jeg var hos henne annenhver uke fra uke 5 i svangerskapet, og hun lyttet til meg og hjalp meg gjennom noen utrolig vanskelige uker fram til jeg følte meg trygg på at svangerskapet kom til å gå bra denne gangen. Det er litt ventetid hos henne siden hun tar seg så godt tid med pasientene, men det er verdt hvert eneste minutt venting. Hun er den beste legen jeg har vært hos noen gang.

Snill og kunnskapsrik

Lege: Victoria Høeg Wohlfahrt Skrevet

Dette var min første tur til gynekolog og jeg var veldig stresset. Dr. Wohlfahrt gjorde dette til en trygg og god opplevelse. Hun forklarte alt som ble gjort igjennom hele timen og tok seg god tid til å besvare alle mine hundre spørsmål. Kan virkelig anbefale henne, spesielt hvis du er nervøs!

Særdeles bra!

Lege: Victoria Høeg Wohlfahrt Skrevet

Svært kunnskapsrik og faglig sikker. Behagelig og medmenneskelig. Bytter aldri gynekolog igjen. Fem stjerner til legesekretæren også..😀