Oris Dental Homansbyen

Oscars gate 20 0353 Oslo
Oris Dental Homansbyen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Homansbyen

En god og trygg opplevelse

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Jeg har vært hos Zina for å fjerne visdomstenner og har blitt godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Hun er dyktig og over gjennomsnittlig opptatt av god oppfølging. Anbefales på det sterkeste - særlig om man er nervøs for tannlegebesøk!

Oralkirurg som anbefales på det varmeste

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Jeg har vært hos Zina Kristiansen to ganger for å kirurgisk fjerne alle fire visdomstennene mine. Jeg har både tannlegeskrekk og sprøyteskrekk. Jeg ble ringt i forkant av operasjonene for informasjon og fortalte da om mine bekymringer. Jeg fikk komme litt tidligere før begge operasjonene, fikk ta beroligende og ble ekstremt godt tatt vare på. Hele personalet hadde veldig forståelse og empati for at en voksen kvinne kan være så redd. Zina og hennes team var veldig forståelsesfull, tok ekstremt hensyn og jeg følte meg veldig ivaretatt og kjempetrygg. Var ikke nervøs i det hele tatt for operasjon to fordi det gikk så fint første gang. Zina er også tilgjengelig når som helst etter operasjon for spørsmål etc. Dersom du har tannlegeskrekk, sprøyteskrekk etc. kan jeg på det varmeste anbefale Zina Kristiansen og hennes team i Homansbyen

Kjempe dyktig og empatisk tannlege

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Fjernet fire visdomstenner hos Zina. Jeg var ganske nervøs før behandlingen, men Zina var utrolig forståelsesfull og betryggende og ingrepene gikk fort og smertefritt. Fikk svært god forklaring underveis og hadde også veldig lite hevelse og smerter i ettertid, så er strålende fornøyd. Kan absolutt anbefale Zina videre, spesielt til alle som er litt nervøse i forkant av behandlig.

Suveren spesialist i oralkirurgi

Tannlege: Zina Emami Kristiansen Skrevet

Zina er en fantastisk dyktig spesialtannlege og har reddet meg flere ganger fra kompliserte odontologiske problemer. Har også en fantastisk evne til å diagnostisere og ikke minst å finne best mulig terapi. Etter år med tannlegeskrekk og utrygghet (fra skoletannlege-behandling for over 50 år siden der jeg følte jeg som lite barn var livredd) - er jeg nå utrolig godt ivaretatt og 100% trygg tross vanskelig kronisk sykdomsdiagnose kombinert med oralkirurgi og tann-implantatbehandling å gjøre. Må også si: Supre tannhelsesekretærer ved klinikken! Omsorgsfulle og meget dyktige.