Romerike Allmennspesialistene AS

Kontakt

Telefonnummer934 30 170934 30 1 ...
Dampsagveien 2 2000 Lillestrøm
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(73)
73 vurderinger
Tilgjengelighet
(55)
55 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(58)
58 vurderinger
Service
(53)
53 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Romerike Allmennspesialistene AS

Falsk trygghet

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Etter første konsultasjon i 2019 fikk et positiv inntrykk. Men etter 2 konsultasjoner, ble timene flyttet til en vikar. Det var faktisk greit. Så fra 2020 fikk jeg igjen timer hos Jonas. Han lovet en henvisning i mars. Jeg ringte 3 uker i mai og juni før han sendte en henvisning. Og når han gjorde det så sendte han henvisning til privat uten avtale slik at jeg må betale 2700 kr for det. Ikke vært vente tid, dårlig lege, han tror han vet best, virker som han vil høre, men har et forutinntatt holdning om at han vet best. Har hørt at han har spesialisert innen kognitiv terapi i perioden, tydeligvis vil han praktisere. han var flinkere før denne spesialiseringen. På hvor fornøyd jeg er med behandling hos han skal jeg gi fra 1 til 5 stjerner. Jeg gir -3.

God lege men dårlig legekontor

Lege: Kiana Kasiri Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kiana Kasiri er en imøtekommen lege som forstår behov og iverksetter nødvendige tiltak og handlinger raskt. Men legekontorets pasientbehandling generelt og resepsjonen må forbedres. Det holder ikke med en i resepsjonen på dette kontoret. Det er lagt opp til at en person skal svare på alle telefoner samt alle som kommer og evnt annet papirarbeid. Ved bestilling av time på telefon tar det alltid veldig lang tid, man må regne med å vente i 30-60 min før de i det hele tatt tar telefonen. Og da kun mellom 8.30-11 og 13-15. Hvis du feks ringer 10.15 så kan du risikere å sitte 45 min i telefonkø men at de så stenger tlf kl 11 og du må ringe opp igjen kl 13 og sitte i ny og lang telefonkø. Kanskje kommer du ikke igjennom i det hele tatt og har brukt halve dagen på å sitte i telefonkø. Det virker også som at man etter 20 min settes i ny kø (det ringer men så blir man satt i telefonkø igjen - dette hvert 20 minutt). Når jeg er der og ser hvordan de i resepsjonen jobber så opplever jeg også at de er generelt trege med oppgaver, at de ikke prioriterer å være effektive men heller feks å prate seg imellom. De har veldig ofte ingen svar på relevante spm og bruker tid på å finne ut av ting som de burde vite. Det er ofte unnskyldninger og mye teknisk som ikke fungerer. De har åpnet for bestilling av time på nett («besøklegen.no») men heller ikke dette fungerer. Når man spør de om årsaken så vet de ikke hvorfor selv om det på nettsiden står at man skal spørre klinikken. Disse forholdene gjør at det er en svært uheldig situasjon for syke og eldre som ønsker å få time hos fastlegen sin og kontoret bør endre sine prosedyrer! Syke og spesielt eldre mennesker skal ikke trenge å møte så mye motstand i møtet med legekontoret. Det kan i verste fall være livstruende for den som ikke kommer igjennom eller har energi til å holde ut. De ansatte i resepsjonen må forstå rollen sin, jobbe mer effektivt og få mer opplæring slik at de kan mer og dermed svare på mer. Det bør i alle fall gjøres endringer slik at man ikke må sitte så lenge i telefonkø.

En fastlege jeg IKKE vil bytte ut

Lege: Kiana Kasiri Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kiana er en fastlege jeg aldri håper jeg må bytte ut. Hun er fantastisk og hele familien bruker henne. Kiana ser hele pasienten og gir seg ikke før hun finner svar på det som feiler deg.

Kan være litt kronglete å få time siden hun ikke jobber så mange dager på legekontoret, men det er verdt det for meg.
Skulle ønske de fikk et bestillingssystem for timer der du selv kunne gå inn og se ledige timer som du booket. Kan bli litt frem og tilbake i forhold til om timen passer eller ikke.

Dyktig lege som er genuint interessert i å hjelpe deg

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg fant Jeppesen litt tilfeldig da jeg søkte etter ny fastlege. Jeg merket meg at han i tillegg til å være fastlege også hadde kunnskap innen kognitiv terapi. Etter å ha slitt med angst over en lengre periode og forsøkt litt ulike behandlere bestilte jeg time hos Jeppesen. Det viste seg å være det som skulle bli min vei mot stor bedring. Han lytter, stiller spørsmål og er oppriktig interessert i å hjelpe meg. Jeg er veldig glad for mitt valg av ny fastlege. Anbefaler han på det sterkeste.

Anbefales

Lege: Kiana Kasiri Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Pliktoppfyllende, flink og tar ting seriøst. Lytter og sjekker grundig
Veldig fornøyd med oppfølging

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.