Gulskogen legesenter

Vintergt 19 3048 Drammen

• Allmennlegespesialist, fastlege og ortopedisk kirurg
  • Allmennlegespesialist og fastlege
  • Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Gulskogen legesenter

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

Han tar deg seriøst og er kunnskapsrik. Han kommer med gode vurderinger og forslag. Han har alltid godt humør og en god samtalepartner når det kommer til de problemene man vil drøfte.

Kunnskapsrik

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

Intelligent. Kommer raskt til handling og tar pasienten seriøst. kunnskapsrik. Hyggelig, har en tone som ikke gjør det så depresivt å komme til legen

veldig dårlig lege

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Vår erfaring med lege er veldig negativ.
Hver gang jeg trengte hennes hjelp er jeg aldri fått bra behandling.
Jeg tror hun må være litt mer hjelpsom og tilgjengelig.
Jeg ønsket å bli henvist til en spesialist men fikk aldri til..måtte bytte lege.

Kompetent, men kald

Lege: Manjit Kaur Skrevet

Den første legetimen virket hun genuin interessert i meg og min sykdom. De påfølgende legetimene ble det tydelig at hun hørte, men ikke lyttet. Hun virket arrogant, avbrøt mine setninger, svarte nedlatende og nektet å henvise meg til spesialist. Jeg tviler ikke på hennes formelle kompetanse, men stiller spørsmål ved hennes sosiale kompetanse, særlig evnen til å vise pasienter respekt og empati.

Beste fastlegen jeg og min familie har hatt!

Lege: Gurkirpal Singh Skrevet

Jeg har hatt noe dårlig og mye helt OK erfaring med fastleger, og det var dermed en befrielse å komme til Dr Singh etter at jeg flyttet til Drammen. Han er den desidert beste legen jeg og datteren min noen sinne har hatt, og jeg kommer til å holde på ham så lenge han er i jobb som fastlege. Nå venter vi bare på at han får ledig plass til å ta inn samboeren min også.

Dr. Singh er lyttende, engasjert, effektiv, empatisk, tydelig, dyktig, har integritet og en god dose humor i tillegg. Enten du sliter psykisk eller fysisk vil jeg anbefale jeg han. Du må regne med å bli litt utfordret, samtidig som du har hans fulle støtte.

Det er som regel lang ventetid på kontoret, men det veies opp med at han lar deg ta den du trenger og stresser deg ikke. Når man behandler alle pasienter ut fra individuelle behov, sier det seg selv at det er vanskelig å følge et strengt tidsskjema, men jeg ville aldri i verden ha byttet ut kortere ventetid med en lege som ikke tar seg tid til deg. Dr. Singh er verdt å vente litt på!