Tofte legesenter

Telefonnummer32 79 22 2032 79 22 ...
Vestre Strandvei 3 3482 Tofte

Siste vurderinger av behandlere ved Tofte legesenter

Fantastisk lege

Lege: Dag Trygve Follestad Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Dag Trygve Follestad som fastlege.
Han møter en med et smil, lytter og gir råd og anbefalinger med et språk man forstår. Han virkelig bryr seg om mennesket. Hvordan du har det og hva han kan gjøre for at du skal få det optimalt er noe han virkelig bryr seg om. Han tar tak i det som feiler deg og får deg snarlig til annen behandling/-er om nødvendig.
Jeg føler meg meget godt ivaretatt av Dag Trygve Follestad og kan på det sterkeste anbefale han som fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Ola Valdersstøen Skrevet

Han er lyttende, har alltid god tid, og man føler seg tatt på alvor. Går alltid derfra med en god følelse.

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Ola Valdersstøen Skrevet

Jeg har måttet bytte fastlege etter 14 år hos samme lege. Og dette var virkelig vemodig å gjøre. Ola er en fantastisk lege, som det ikke er vanskelig å åpne seg for. Han gjør legetimen til en hyggelig opplevelse, og jeg har alltid fått hjelp til det jeg trenger. Han står virkelig på, og man kan se at han elsker jobben sin. En mer fantastisk lege enn Ola skal man jaggu lete lenge etter!

Tipp topp , tommel opp !!

Lege: Ola Valdersstøen Skrevet

En super lege , som er lett å kommunisere med . Imøtekommende , blid , og han tar deg på alvor . Ringer når svarene på blodprøvene er klare ( uansett om det skal gjøres endringer eller ei ) . Sender henvisninger til videre undersøkelser med en gang . Veldig veldig fornøyd :)

Den beste legen jeg har hatt :)

Lege: Ola Valdersstøen Skrevet

Flink til oppfølging å tar meg på alvor :) Føler meg trygg.. Veldig veldig fornøyd :) Veldig hyggelig lege som tar seg tid til å lytte :)