Gjøvik Legesenter

Fahlstrøms Plass 1 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gjøvik Legesenter

Endelig tatt på alvor

Lege: Jan Mangersnes Skrevet

Jeg har vært hos mange forskjellige leger opp gjennom årene og det var hos Mangersnes jeg endelig fikk skikkelig hjelp. Han henviste meg til forskjellige spesialister og dette har vært til stor hjelp for meg! Nå er jeg frisk og det vil jeg takke ham for!

I tillegg til å se sine egne begrensinger og dermed henvise til spesialister, er han god å snakke med. Han ser meg og har humor.

Beste lege i Lillehammer

Lege: Jan Mangersnes Skrevet

Blir tatt på alvor, nødvendig informasjon, svarer på det jeg spør om. Gir trygghet ved at han gir mulighet til å få komme til spes. behandling dersom det er nødvendig. Er i trygge hender.

Profesjonell

Lege: Jan Mangersnes Skrevet

Har et generelt godt intrykk av Mangersnes ettersom han har hjulpet meg når jeg har vært i nødens stund og trengt videre henvisning med tanke på helsa.
Har også tatt meg på alvor når andre leger ikke har gjort det.
Hensynsfull og trivelig, og absolutt profesjonell

Utviser liten respekt for pasienten

Lege: Jan Mangersnes Skrevet

Mangersnes kansellerer avtaler i siste liten, viser arroganse og manglende respekt for inngåtte avtaler, og sløsing med pasientes tid.

I særklasse

Lege: Jan Mangersnes Skrevet

Hadde gleden av å ha Jan Mangersnes som fastlege da han virket i Bodø.
Betryggende "nerdete", hvis man kan bruke det begrepet, og så trygg på sin faglige integritet at han åpenlyst kunne finne frem støttelitteratur og diskutere problemstillingen med meg som pasient når det var ting som han ikke tok på stående fot.
Ingen forventer at fastlegen har fasitsvaret når man trår over dørstokken.
Den beste feilsøkingen foretar man ofte selv, og JM hørte alltid på hvilken formening jeg formodentlig hadde først.
Av alle legene man har møtt, vil jeg rangere Mangersnes som den som virket mest faglig interessert og nysgjerrig.
Absolutt egenskaper som jeg setter pris på hos en fastlege.