Bergen Helsehus Legekontor

4. etg Solheimsgaten 9 5058 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Bergen Helsehus Legekontor

Dyktig og lyttende

Lege: Runa Margret Sægrov Halsør Skrevet

Tar deg på alvor og lytter, følger opp det vi har snakket om og avtalt Dyktig og effektiv. Hyggelig å snakke med. Du går ut fra kontoret med den følelsen av å bli hørt og forstått! Anbefales!🤩

Svært dyktig og vennlig lege

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Jeg har hatt henne til fastlege i flere år og er veldig fornøyd med henne! Hun oppleves som dyktig, effektiv, vennlig og empatisk.

Jeg opplever at hun alltid har tatt meg på alvor, undersøkt nøye, lyttet og har alltid hatt god tid. Hun har alltid vært svært støttende og jeg har følt meg godt ivaretatt.

Til tross for at hun jobber redusert oppleves hun lett å få tak i. Jeg er også veldig fornøyd med vikaren hennes. Legekontoret er lett å komme i kontakt med, både vis pasientsky og telefon.

Varm og hyggelig

Lege: Edel-Elin Salomon-Johannessen Skrevet

Edel-Elin er varm, imøtekommende og hjelpsom. En veldig fin lege. Engen legesenter er et travelt sted, så man må vente lenge på time. Har byttet legesenter nå, men det er kun fordi jeg ville ha et sted som var nærmere der jeg bor.

Anbefales, god lege.

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Jeg har hatt vibeke nå i 9 år. Hun er imøtekommende, følger opp. Spør hvordan en har det. Er der for pasienten sin. Jeg har hatt det utrolig bra med henne som lege gjennom migrene anfall, graviditeter 3 stk, snakket med om problemene, barnevernsproblemer, Henvisning til dps som gikk utrolig fort da jeg hadde en god lege som mente jeg trengte dette fort og tok meg alvorlig. Vært en god støtte for meg hele veien.

Topp engasjerende kjemi på alle felt!!!!😁🌄

Lege: Edel-Elin Salomon-Johannessen Skrevet

Meget dyktig og høyst positiv engasjert som inngir tillit. Kunnskapsrik og lettkonverserende. Min beste anbefaling!!!😁😅