Bergen Helsehus Legekontor

4. etg Solheimsgaten 9 5058 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Bergen Helsehus Legekontor

Lang ventetid

Lege: Edel-Elin Salomon-Johannessen Skrevet

Nødt til å bestille time i god tid. Viktig å planlegge i god tid i forveien av et legebesøk. Stort sett ikke mulig å bestille time kun et par dager før

Ufølsom og kald

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Hun tok meg ikke på alvor før jeg begynte å gråte. Lot meg heller ikke ta opp mer enn en ting (da måtte jeg sette opp ny time).
Prøvde heller ikke å hjelpe til med henvisning til psykolog.. det måtte jeg finne selv.
Er du en person som har problemer med helsen anbefaler jeg at du drar til en annen lege!

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt

Lege: Edel-Elin Salomon-Johannessen Skrevet

Jeg følte meg virkelig sett og ivaretatt hos Salomon-Johannessen. Hadde før en sterk fobi for nåler, som førte til at jeg ikke klarte å ta vaksiner. Alt dette forsvant etter hun ble min fastlege, siden hun hadde så stor forståelse for at det var en reel frykt, og jeg følte meg aldri presset eller sett ned på, som har vært noen av mine tidliger opplevelser. Edel-Elin Salomon-Johannessen og Cort-Piil legesenter har vært det beste av fastlege/legesenter jeg noen gang har hatt.

Møtte meg med skepsis

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Møtte meg med skepsis fra første stund. Hun er sikkert en god lege, men følte ikke hun tok meg på alvor. Var heller mer opptatt av å være kritisk til det jeg tok opp, enn å faktisk hjelpe meg. Følte jeg måtte prøve å overbevise henne i stedet for å bli lyttet til. Slik skal det ikke være.

Middels lege

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Helt ok, vil ikke anbefale hun. Vikar som ikke tar deg seriøs. Hører ikke etter på hva du sier. Ikke ser på deg eller lytter.