Lura legesenter

Luramyrveien 19 4313 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Lura legesenter

Dyktig lege

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Har hatt han i alle mine år, uansett hvor jeg har flyttet hvor som helst i landet.

Denne legen er et av de beste, og fremstår som en flott mann som lytter til behov og hjelper det så godt han kan.

Beklagevis nok grunnet til andre dårlig vurdering er at resepsjonen fungerer ikke som det skal. Det er altfor dårlig service, og lite effektivitet. Jeg håper ting bedre seg underveis der inne, men det har ikke blitt i 10 år. Håper da at denne anmeldelsen gjør at resepsjonen blir bedre, og at jeg møter en imøtekommende dame med et smil og positivitet til nestegang. Har hendt flere ganger jeg ikke kommer meg gjennom telefonen, og ikke minst at når "pausa" for de er over, kommer jeg ennå ikke gjennom.

Ikke fornøyd

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Har hatt Husebye som lege siden 2008 og har endelig byttet lege. Det eneste positive jeg har opplevd er at jeg fikk fjernet mandlene mine når jeg byttet til henne. Jeg føler meg ikke hørt og jeg gruer meg nesten til å kontakte henne. Jeg har forsøkt flere ganger å finne ut hvilken type mat jeg ikke tåler, og nå siste gang fikk jeg bare ett ark over mat jeg burde holde meg borte fra. ingen blodprøve eller undersøkelse. Jeg har problemer med tarmene, men hun har aldri tatt noe videre. Jeg måtte nesten tvinge henne til å skrive ut sykemelding for en dag når jeg hadde hjernerystelse og ikke skulle se på TV eller pc-skjerm, og jeg jobber på kontor. Jeg setter pris på en "streng" lege som ikke sykemelder folk her og der, men når jeg først ringer legen så er det ikke uten grunn.

Veldig flink!!

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Bra tilnærming til problemer, ser etter løsninger og finner ut hva som er feil. Er i tillegg utrolig hyggelig :-)

God og tillitsvekkende

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Jeg er superfornøyd med legen min.
Har hatt henne som lege i over 20 år, med unntak for perioder da hun har hatt permisjoner.
Har aldri vurdert å bytte fastlege, noe som tilsier at jeg er fornøyd ikke bare i ord men også i praksis.

Grundig og empatisk lege

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Er svært fornøyd med Dr Osmundnes. Han lytter, er empatisk og framstår som kunnskapsrik. Jeg opplever at han er genuint opptatt av pasientens beste og at han alltid forsøker å finne løsning.

Det eneste negative jeg har å si er måten man møtes på i telefon/resepsjon på Lura legesenter. Jeg har nå gjentatte ganger opplevd å bli møtt litt frekt av legesekretær på kontoret. Har blitt møtt med uttalelser som: Du burde da skjønne at dette ikke går an... o.l.

Har på bakgrunn av hvordan jeg blir møtt i telefon/resepsjon vurdert å skifte legekontor, men det teller mye å ha en så dyktig fastlege, så det kommer jeg ikke til å gjøre.