Lura legesenter

Luramyrveien 19 4313 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Lura legesenter

Verdens beste lege

Lege: Endre Tjetland Nesse Skrevet

Aldri følt meg i så trygge hender som de gangene jeg har vært inne på legekontoret hans. Han er trygg, virker interessert i det pasienten har å si og hvis han ikke vet svaret så sender han deg videre. Kunne ikke vært mer fornøyd med en slik fastlege, en fastlege som faktisk lytter, tar seg tid til deg og viser at han bryr seg om deg.

Ole er en kjempeflink lege

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Jeg har hatt Ole som fastlege over 20 år og barna mine har også Ole nå. Han er utrolig dyktig og kunnskapsrik. Han tar seg tid, lytter og finner alltid en løsning. Sender videre til spesialist når han ikke har svaret selv, det synes jeg er en god egenskap.

Veldig flink med barn og mine liker han godt.

Flink og kunnskapsrik lege!

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Ole er en flink og seriøs lege, lytter til hva jeg har å si og bruker tid. Ole anbefales som fastlege.

Kunnskapsrik og seriøs

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ole Arild, han hjelper meg alltid når det er noe jeg trener hjelp til. Han tar meg alltid i mot på en høflig og profesjonell måte. Han har vert min fastlege i ca 20 år så han kjenner meg godt. Han stilte alltid opp når jeg slet med rusproblemer og var med i ansvarsgruppe møte.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Hatt henne som lege i ca 15 år, og alltid vært veldig fornøyd med henne. Hun tar meg alltid på alvor