Lura legesenter

Luramyrveien 19 4313 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Lura legesenter

Dyktig Lege som tar tid til og lytte

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Hei jeg relatert fornøyd med Osmundsnes, Jeg for somregel time på dagen om jeg er tidlig ute med å bestille time om morgenen. Legesenteret er kanskje av det minste laget og venterommet kunne vært lit større ved tanke på smitte og det sko absolutt vert en vanntank på venteværelsene.
Osmundsnes er åpen for drøfting og gir begrunnelse på hva som kan være årsak til sykdommen med lette ord som er forståelig. Det er mulig å komme med spørsmål og du føler deg hørt.

En veldig god lege

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Anne Grete Husebye er en hyggelig og flink lege. Hun er flink til å lytte og følger godt opp pasienten.

Norges beste fastlege.

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Ydmyk, grundig, ordner opp, innrømmer feil vurderinger, følger opp i etterkant, tar seg tid og ser pasienten, husker pasienten igjen fra før. Koselig og humørfylt. Jeg kan ikke få rost ham nok!

Veldig glad jeg har denne fastlegen!

Lege: Ole Arild Osmundnes Skrevet

Han er lyttende og oppmerksom. Han viser empati. Han er oppdatert på de fleste nye behandlingsmetoder hvis ikke sjekker han det mens jeg er der.
Det som kunne vært bedre er kun tilgjengelighet noe jeg tror de fleste fastleger og helsepersonell sliter med i dag.

Svært fornøyd !!

Lege: Anne Grete Rugland Husebye Skrevet

Har hatt mange leger gjennom tiden, men i over 10 år har jeg nå hatt Husebye. Det har vært utelukkende positivt, jeg får alltid god hjelp og forståelse. Av og til trenger vi å få klar beskjed om forhold vi kanskje selv må gjøre noe med, og det gjør hun på en fin og konstruktiv måte. Rask å henvise om det er noe det trengs annen ekspertise til.Har stor tillit til henne og setter pris på å ha en slik fastlege!