Flow Tannhelse Sarpsborg

Flow Tannhelse Sarpsborg holder til i Sarpsborg

Siste vurderinger av Flow Tannhelse Sarpsborg

Tannlegevurdering

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Hadde glemt timen, ble oppringt å fikk ny time 1/2 time senere. Hyggelige og flinke ansatte og tannlege. Kan trygt anbefales😊 En stjerne mindre pga for få parkeringsplasser (sikkert mye pga treningssenteret i samme bygg).

Fantastisk service

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Imøtekommende og hyggelige. Fine priser og har ikke problem med å være fleksible i disse tunge tider.

Fin opplevelse

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

Hadde en fin opplevelse da jeg skulle bore et hull. Gikk an å tulle med tannlegen slik at jeg fikk tatt «brodden av» besøket. Hyggelig svensk type jeg gikk hos. Fikk også påfyll av bedøvelsen da jeg begynte å kjenne smerte mens han holdt på. Det syns jeg var fint, selv om det ikke var lenge igjen av behandlingen.

Veldig profesjonell tannlege

Tannlege: Usman Albekov Skrevet

For meg med tannlegeskrekk er det veldig viktig at en tannlege er flink til å kommunisere og gjør jobben sin bra. Det jeg kan si om tannlegen Usman er at han utførte jobben sin profesjonelt, både vasket og desinfiserte hendene sine før behandling. Tannlegen var også flink til å fortelle underveis hva han gjør, jeg følte meg trygg. Alt var på topp. Kan trygt anbefale denne tannlegen!

Flott, flott!

Ferdig!
Resultatet , fantastisk!
Ett kunststykke 😄.

Kommer tilbake, og gjør det, jeg har ventet med, en god stund nå !

[Navn fjernet av moderator]