Stadionlegesenter AS

Fridtjof Nansensgate 21 3722 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Stadionlegesenter AS

Helt ok!

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Hyggelig lege, men ubrukelig legekontor. Vanskelig å få tak i legekontoret, og komme mellom. Anbefales ikke som legekontor, men legen var helt ok.

Dyktig lege

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Han er utvilsomt en dyktig og følsom lege og er dessuten den mest behagelige jeg har møtt. Dessuten er han svært lydhør og god til å forklare ting.

null tillitt

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

å få foreskrevet penicillin uten blodprøvetaking og heller ingen lytting på lunger når man kommer med en urinveisinfeksjon virker på meg utrolig lite seriøst. Byttet lege umiddelbart.

Tar seg god tid flink lytter

Lege: Stian Skjelbred Skrevet

Ved tvil sender til spes.eller sykehus meget nøye med og forklare forskjellige bivirkninger på mulig
medisinering

God lege

Lege: Oliver Skjelbred Skrevet

Han er lyttende og tar deg på alvor. Har opplevd at det var noe han var usikker på, og at han da gikk å forhørte seg med en kollega syns jeg var veldig positivt. Det viser at han tar deg seriøst og er opptatt av å gjøre en god jobb. Ellers er han veldig positiv og forståelsesfull. Han er også veldig flink til å ringe opp og sender gledelig legeerklæring i posten, uten at man nødvendigvis må ha time på forhånd (når tilstanden er noe han er kjent med selvsagt). Jeg anbefaler Oliver på det varmeste.