Legekontorene Skagen AS

Skagen 12 4006 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontorene Skagen AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mats Stangeland Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Mats. Føler meg alltid trygg i hendene hans. Kun de varmeste anbefalinger herfra.

Dyktig og tillitsvekkende lege

Lege: Mats Stangeland Skrevet

Dr. Mats Stangeland er en veldig dyktig lege. Han tar seg tid til å lytte og til å prate med pasienten for å forstå helsesituasjon i anledning legetime. Han har respekt for pasienten, og er god i de situasjoner som innebærer fysiske inngrep som blodtrykk, måle lungekapasitet o.l. De har dyktige sykepleiere som passer på forrommet og tar ulike prøver. Jeg får stort sett tilbud om legetime samme dag når jeg ringer sykepleier for å avtale tid. Det passer meg bra da jeg bor og jobber kort vei fra legekontoret.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Mats Stangeland Skrevet

Jeg opplever Dr Stangeland som en dyktig og handlekraftig lege,som alltid tar deg på alvor.Han er flink til å forklare og er løsningsorientert.Har bare positive inntrykk av denne legen.

Blir ivaretatt og lyttet til. Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Espen Stangeland Skrevet

Jeg har et godt lege pasient forhold til Espen Stangeland. Jeg føler er fornøyd med behandlingen her

Umulig å få time

Lege: Espen Stangeland Skrevet

It is difficult to reach the practice by phone, no answering machine, best is probably to go directly to his office during working hours. Am not a person in need of medical advice often but when I do I need it and feel now a bit helpless not being able to reach his practice. As a consequence I'll sort it myself but would have preferred his advice. No complaints on his professionality as a doktor when he is there helping. So feel a bit let down by the organisation around the practice.