Majorstuen Medisinske

Kirkeveien 65 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuen Medisinske

God lytter som tar seg tid

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Christer har vært min fastlege i 4 år, og han hjulpet meg med så mye. Christer er en lege som tar seg tid, lytter, tar deg på alvor og følger opp. Du føler ikke du er en i køen, likevel var det sjelden jeg måtte vente lenge på tur.
Min opplevelse var at han alltid var ute etter å ivareta meg som pasient, men var heller ikke redd for å si ting i klartekst. Jeg vil si Christer er en god menneskekjenner, og man føler seg trygg på hans kunnskap.
Han er dypt savnet etter han flyttet på seg.

Beste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Christer er en helt fantastisk lege. Han dømmer deg ikke, han er snill, og genuint opptatt av å hjelpe. Han har virkelig gjort livet mitt til det bedre ved å hjelpe meg gjennom mye tøft og aldri mistet troen på meg. Jeg har aldri møtt en lege som Christer. Han lytter, inkluderer deg som pasient og hører hva jeg tenker. Jeg følte meg alltid trygg når jeg var hos Christer.

Trygg og kunnskapsrik fastlege

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Christer T Larsen hadde som fastlege siden 2017 men nå han sluttet her - meget dyktig lege som lytter aktivt og setter seg godt inn din allmentilstand før han stiller diagnose. Respektfull og kunnskapsrik lege som bygger tillit hos meg som pasient. Han er lege hvilken jobber fra hele hjertet sitt. Anbefaler virkelig på det sterkeste!

Klart beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Hatt mange ulike leger. Christer er genuint opptatt av å hjelpe, tar seg alltid tid og er godt forberedt før timen. Han følger opp tidligere saker uten at du ber om det. Han fornyer til og med resepter på søndag kveld.

Nå slutter dessverre Christer der vår familie går så nå må hele familien få ny lege. Veldig trist at vi må bytte.

Trygg lege

Lege: Christer Torgilstveit Larsen Skrevet

Fantastisk lege, den beste familien har hatt. God oppfølging og en lege som ser hele menneske. Gir gode tilbakemeldinger og følger opp!