Legesenteret i Molde AS

Storgata 14 6413 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenteret i Molde AS

En å stole på

Lege: Øystein Eikeland Skrevet

Har hatt Øystein som fastlege for meg og barna mine i over 10 år. Han er meget kunnskapsrik og dyktig.

Blant de beste.

Lege: Tor Arne Tande Skrevet

En sympatisk og dyktig lege. Tar deg på alvor og gir deg trygghet, Er han i tvil sender han deg til ekspertisen.

En dyktig lege som ser hele mennesket !

Lege: Svein Johan Nygaard Skrevet

Nygård er en lege som tar deg på alvor og som lytter til hva du sier. Jeg har alltid følt meg veldig godt imøtekommet når jeg har vært hos han. Han er flink til å henvise videre når det trengs og bagatelliserer ikke mine plager. Absolutt en meget dyktig lege.

Utrolig arrogant

Lege: Øystein Eikeland Skrevet

Har etter flere besøk hos denne legen fått et generelt negativt inntrykk.
Ventetiden hos ham er veldig lang, har i noen tilfeller ventet 45 minutter etter bestilt time.
Ellers så oppleves legen som meget arrogant og avvisende overfor pasientene sine. Man må for all del ikke stille kritiske spørsmål, da får man som svar: "Hva er utdanningen din ?"

Legen er ikke åpen for alternativ medisinering, han oppleves som at skolemedisinen skal følges til siste punktum. Har flere ganger forsøkt å ta opp slike temaer, men blir da raskt avvist.

Anbefaler ikke denne legen dersom man har noe mer alvorlig enn influensa.

føler meg heldig som har en så flink lege!

Lege: Tor Arne Tande Skrevet

En kjempeflink lege med medmenneskelige egenskaper! Lyttende og hjelpsom, samtidig som han er flink til å forklare. Gir alltid inntrykk av å ha god tid, og man har følelsen av at han virkelig vil hjelpe deg som pasient!