Legesenteret i Molde AS

Storgata 14 6413 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenteret i Molde AS

Den beste legen på legesentret.

Lege: Øystein Eikeland Skrevet

En lege som tar imot pasienten på en god og høflig måte.Tar seg tid til å lytte til sine pasienter.Er en flink og erfaren lege.Pasientene får råd,hjelp og den behandlingen som trengs i den enkeltes situasjon.

Trivelig fastlege

Lege: Øystein Eikeland Skrevet

Trivelig fyr som er all right å prate med. Tar pasienten på alvor og stiller opp hvis en har trøbbel med nav o.l.

Legen for meg

Lege: Tor Arne Tande Skrevet

Tande er min fastlege og har hjulpet med gjennom en vanskelig tid. Han er både kompetent og empatisk.

En lege man kan stole på.

Lege: Svein Johan Nygaard Skrevet

Han er tilgjengelig og tar seg tid til å lytte selv i en hektsik hverdag. Når han blir usikker på noe sier han det, og tar straks initiativ til å finne ut av det. Det synes jeg er mye mer betryggende enn en lege som gir seg ut for å vite "alt". Han tar meg på alvor, og inlemmer meg i løsningsforslagene på en slik måte at jeg med trygghet kan gi mitt aksept. Jeg føler meg trygg, ivaretatt, sett og hørt av han. En legetime hos Nygaard er en toveiskommunikasjon. Akkuat som det bør være, men alle leger er ikke like gode som han på det. Dette er en lege med stor L!

God fastlege

Lege: Svein Johan Nygaard Skrevet

En meget god fastlege som har envnen til å lytte, i en travel hverdag. Tar symtomer på alvor og er åpen for inspill. Sjekker opp og kommer tilbake dersom det er noe han er usikker på.