Helsetorget Legesenter

Torggata 3 2408 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Helsetorget Legesenter

Jeg er fornøyd med Joseph de Luca som fastlege til å være så ung og relativt nyutdannet.

Lege: Joseph de Luca Skrevet

Jeg har bodd i Elverum i 2,5 år og har hatt denne legen som fastlege. Det er en usedvanlig høflig og hyggelig mann som tar seg tid til å lytte til pasientens hjertesaker, henviser fort videre til ev. spesialist, gir skriftlige tilbakemeldinger og følger opp saken. Jeg gir ham 6 terningkast og minst 1 ekstra stjerne på den medisinske legehimmelen.

En veldig engasjert lege

Lege: Joseph de Luca Skrevet

En veldig flink og engasjert lege. Han tar pasientens bekymringer veldig seriøst og refererer videre til spesialist ved behov.

Fantastisk lege

Lege: Joseph de Luca Skrevet

Joseph DeLuca er en fantastisk lege. Tar seg god tid til pasientene, lytter og forstår. Han er alltid blid, hyggelig og imøtekommende!

Hyggelig og forstpelsesfull

Lege: Thore Mæhlen Skrevet

En sympatisk og flink lege med god tid og tar pasienten alvorlig. God til å lytte og tar pasienten alvorlig.

En av de beste legene!

Lege: Kristine Gaarder Skrevet

Jeg har hatt Kristine Gaarder som fastlege i et par/tre år. Jeg har alltid fått den hjelpen jeg ville ha. Sliter med kronisk astma, noe som gjør at jeg må til en sjelden gang.

Hun er forståelsesfull og viser empati, hun gjør jobben sin på en meget god måte. Kommer nok ikke til å bytte fastlege igjen.

Helsesekretærene kunne kanskje ha vært litt blidere, noen sure miner innimellom.

Virker som hun har god tid til pasientene sine, der hun forklarer hva hun har kommet frem til på en god og profesjonell måte. Jeg ønsket selv at hun skulle bruke latinske navn, siden dette er noe jeg har interesse for.

Kan ikke få gitt denne legen nok ros. Det er den beste fastlegen noensinne.