Torget Legesenter Lillestrøm

Stortorget 24 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Torget Legesenter Lillestrøm

knall god lege

Lege: Bjørn Einar Schultzen Skrevet

tar seg tid til og lytte, og prøver å finne en løsning.... god humor.... eneste som trekker ned er at det tar for lang tid å få kontakt på telefonen.. og kontordamene er av og til litt kvasse

Til tider lite forståelsesfull

Lege: Bjørn Einar Schultzen Skrevet

Han har en tendens til å latterliggjøre en bekymring om han mener det er en bagatell og sånn skal det ikke være. Man drar ikke til legen for moro skyld, men fordi man har et reel bekymring, og da er det legen sin jobb å berolige deg, ikke le av deg! Jeg blir ikke alltid tatt på alvor og føler meg ofte dum når jeg går ut derfra, og dette har gjort at jeg har blitt "redd" for å ta opp ting med han. Har hatt gode opplevelser med han også, men etter gjentatte episoder med det overnevnte de siste årene er jeg klar for å bytte etter 10 år med han som fastlege.

God til å lytte. Forståelsesfull. Effektiv.

Lege: Ola Reinholt Knutsen Skrevet

Siden jeg er bi-polar er han påpasselig på at jeg får tatt blodprøver. Er også flink til å fylle på resepten så jeg ikke går tom. Spør jeg om han kan skrive brev til diverse instanser gjør han det med en gang!

Hyggelig, imøtekomnende

Lege: Ola Reinholt Knutsen Skrevet

Han er en super fastlege for hele familien. Vi har også et barn med spesielle behov. Stiller også på møter i bhg/skole ved behov. Alltid imøtekommende og hyggelig.
Jeg opplever han som trygg og god å forholde seg til uansett hva det gjelder. Han tar seg også tid til å snakke . Føler ikke at han har dårlig tid. Flink!

Superbra lege

Lege: Bjørn Einar Schultzen Skrevet

Veldig bra lege, anbefales. Flink til å følge opp med tilbakemeldinger på prøvesvar osv. Lett å kommunisere med. Men det tar et par uker å få en time. Jeg er i full jobb men må følge opp en sykdom med blodprøver osv. Sekretærene har litt for mye å gjøre og siden man ikke kan bestille time for lab-prøver, men bare må ta seg fri og møte opp, kan man føle seg uvelkommen når de har litt for mye å gjøre og bryskt kommuniserer dette. Har gått derfra med tårer i øynene en gang fordi det var så ubehagelig, men stort sett går det greit.