Legevakt Vest AS

Silurveien 2 0380 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legevakt Vest AS

Styr unna hvis du kan

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Dårlig til å holde tiden. Hun var blid i døra, men jeg synes hun etterhvert var kald og lite medmenneskelig. Helt tydelig overarbeidet og stresset. Hun rotet bort journalen. Glemte hva vi hadde snakket om forje gang.. Og hun var ikke så veldig interresert i hvordan jeg hadde det i det hele tatt. Etter to besøk gav jeg opp, og byttet lege.

Hyggelig, smilende lege, men.. ? Dyktig?

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Hyggelig, blid og smilende lege. Virker interessert i deg som pasient, og flink m prøver og å henvis videre. Overskuddsmenneske med (for?) mange jern i ilden? Fagelig dyktig? Blir uslikker..

Er derimot ikke flink til å følge deg opp over tid /år med kroninske sykdommer. Søknader/avslag ved henvisninger blir ikke fulgt opp videre. Kan virke litt overfladisk og rotete. Tar også private telefoner mens pasienten sitter inne på kontoret. Kan føle at timen blir uten mål og mening.

Konkrete, kjappe spørsmål som resepter, henvisning for konkrete ting jeg ønsker går fort og effektivt.

Lover bla å ringe deg, sende over faste resepter ved gjenlagt beskjed. Hører ikke noe...Må sitte i telefonkø og purre. Har for mye å gjøre? Var veldig fornøyd med denne legen tidigere, men det har dalt.....

Hold deg unna

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Holder ikke avtalte tider, snakker mye uten innhold, behandler ikke bare prater, skriver ut ukritisk med resepter, for stor respekt for overleger - utfordrer ikke og søker ikke etter diagnoser, lettvekter med mye stæsj

Absolutt fornøyd

Lege: Kari Lise Jacobsen Eidjar Skrevet

Flink lege. Kanskje litt distré, men tar meg alltid på alvor, svarer på spørsmål, og bruker tid. Kommer med gode forslag til løsninger, uten å prate meg etter munnen eller skrive ut medisiner eller sykemeldinger i hytt og vær. Har glemt å kontakte meg ved et par tilfeller, men ellers har jeg ingenting å utsette på denne legen. Anbefales.