Helsegaarden AS

Pancoveien 7 1624 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Helsegaarden AS

Empatisk og profesjonell

Lege: Cathrine Ahlbom Skrevet

Er kjempefornøyd med Cathrine som fastlege. Hun møter meg som et medmenneske ikke bare en case eller tilfelle. Ikke arrogant eller pedantisk. Tar ansvar som lege, fraskriver seg ikke legegjerningen med henvisning til juss, politikk eller arbeidsgiver.
I tillegg er hun dyktig som fastlege, og forklarer på en forståelig måte komplisert medisin. Tar prøver og henviser til spesialist hvis hun er i tvil. Hun er presis, sjelden ventet lenger enn 20 min.

Føler meg sett

Lege: Cathrine Ahlbom Skrevet

Føler meg sett og behandlet som et enkelt individ. Tar seg god tid. Føler hun er engasjert og bryr seg om pasientene sine.

Fantastisk lege

Lege: Cathrine Ahlbom Skrevet

Jeg er superfornøyd med henne, føler meg godt ivaretatt og sett. Beste legen jeg har hatt. Hun er veldig dyktig og kan jobben sin.Hun tat tak i ting. Flink med barn og.

Fantastiske Dr. Mainitz

Lege: Elisabeth Mainitz Skrevet

Lyttende, medfølende, samtidig effektiv, utrolig blid - og ikke mint, føler meg 100% trygg må jeg er hos henne. Så takknemlig jeg er pasient hos dr.Mainitz ❤️

FORSTÅELSESFULL OG KUNNSKAPSØKENDE

Lege: Cathrine Ahlbom Skrevet

Kjempefornøyd med fastlegen. Lytter og søker kunnskap om det som trengs. Videresender ved behov. God oppfølging og er rask til å ta kontakt med beskjeder. Føler meg trygg og ivaretatt.