Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

Ensjøveien 18 0661 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga-Ensjø Helsesenter AS

Ikke noe for meg

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Ville ikke gi meg antiboitika .
Men han ville ta bilde av problemet mitt
"for å vise frem til kolleger ved neste treff".
Til slutt gikk jeg til legevakten for å få antibiotika.
På legevakten var legen meget overasket over at fastlegen min hadde latt det utvikle seg så langt.

Jeg ble også fakturert for en time jeg ikke skulle ha .
Resepsjonisten satte opp en time til meg, men legen anbefalte meg å komme til en annen tid ,så jeg hørte på han og fikk satt opp den timen .
Men han/resepsjonisten glemte å stryke den første timen da de flyttet meg til den som legen ville jeg skulle ha.

Flink og hyggelig

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Jeg er fornøyd og har ingen ting å klage over. En ekstra bonus er den blide og barnevennlige legesekretæren.

Usympatisk og uengasjert

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Helsesekretæren er hyggelig og servicevennlig, lege Madadi derimot ikke fullt likeså... nig med mye av det som er sagt her, at han er grei nok om du vet hva du skal ha og be om. Om du derimot har et komplekst problem opplevde jeg at det ble litt frustrerende å prøve å engasjere Madadi, ønsket hjelp raskt men måtte istedet vente i ukesvis på at han vurderte hvem han skal henvende til... Det oppsto en dårlig kjemi mellom oss, og jeg forble ikke pasient lenge...

På sitt beste på topp, på sitt verste på bunn..

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Har hatt et relativt langt sykdomsforløp, og valgte Dr Madadi mest pga det var i nærheten.
Jeg skal si meg enig i mye under, han har en del problem med å forstå hva du sier, da han er svensk, noe som kan være veldig irriterende. Han er svært møysommelig, noe som er greit nok, men er det virkelig nødvendig å omtrent starte på paracetamol, å prøve et helt apotek før man innser at pasienten skal/bør henvises. I starten reagerte jeg veldig på at han måtte inn på nettet for å finne ut de mest elementære ting ang. medisiner og navnene på disse.
Men i samråd med spesialist er Dr Madadi en av de beste, han gir deg det du trenger, uten å stille spørsmål eller kritikk.
Den nye assistenten hans er utrolig vennlig og imøtekommende, så tapet av den forrige synes jeg ikke er så stort.
Anbefales dersom du har googlet deg til noenlunde selv hva du trenger, event. trenger henvisning til spesialist eller behov for sykemelding.
STORT pluss for at du generelt får time på dagen, eller dagen etter.

Første besøk

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Jeg fikk bestilt time på dagen, ble mottatt godt av sekretæren ved ankomst.
Han var noe forsinket med avtalene, men ikke noe mer enn det ''vanlige'' hos leger.
Er enig med tidligere innlegg om at: dersom du vet hva som feiler så får du hjelpen du trenger (enda bedre hvis du har lest deg frem til mulige behandlinger :) Alt i alt en god alminnelig lege.