Tromsdalen Legesenter

Solstrandveien 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

Kvalitet fremfor kvantitet

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Kanskje hun ikke er den legen som er mest tilgjengelig, men det er det nok en grunn for. Sylvi er alltid blid og viser at hun bryr seg om meg. Det er jeg sikker på at hun gjør med alle pasientene sine.

Enkelte leger føler man seg presset ut døren av, fordi de er over tiden. Det beste med Sylvi er at hun tar seg god tid med deg og lytter til det man har å si. Man kan ta opp alt man lurer på - hun vil lytte på deg.

Jeg venter heller noen timer, enn å bli belastet for tre minutter hos en lege som vil ha meg ut så snart muligheten byr seg.

Fantastisk lege!

Lege: Morten Anders Høyer Skrevet

Har hatt Morten Høyer til fastlege sida æ va bittelita, og kan ikke tenke mæ å bytte. Han e veldig hyggelig, beroligende, forståelsesfull og har et blikk og respekt for helheten ved mennesket som æ opplever som meget trygt. Særs fornøyd!

Han er på plass når de gjelder.

Lege: Geir Pedersen Skrevet

Jeg har hatt Geir som fastlege en stund, og har vært uheldig med sykdom og plager i denne perioden. Jeg har fått kjempegod hjelp. Time på dagen når jeg har hatt behov for det, og time i løpet av en uke når det ikke har vært akutt. Jeg har blitt raskt henvist til spesialist og har følt meg trygg hele veien. Jeg har ikke opplevd, som noen sier, at han er fastlåst i diagnoser eller ikke er oppmerksom. Det stikk motsatte har heller vært tilfelle og jeg opplever at han gjør veloverveide og godt faglig begrunnede vurderinger.

Sekretærene på kontoret har ikke særlig høyt kunnskapsnivå. Unngå å spørre dem om ting, det bærer raskt galt avsted.

Fantastisk lege!

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Hafstad er en fantastisk lege, han er engasjert, forståelsesfull og dyktig.
Når man kommer til ham med problemer føler man at han virkelig bryr seg om deg.
Disidert den beste legen jeg noen gang har møtt noensinne. Jeg er utrolig heldig som har en slik fastlege.

Finnes neppe noen bedre

Lege: Morten Anders Høyer Skrevet

Morten er en fantastisk lege som alltid tar deg seriøst, han trur på det du sier å gjør alt for å kunne hjelpe deg best mulig. Han henviser deg dit du skal, og har alltid en hjelpsom hånd. Hadd han i masse år og kommer aldri til å bytte fastlege!