Tromsdalen Legesenter

Solstrandveien 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

En folkelig lege

Lege: Morten Anders Høyer Skrevet

Har hatt han som fastlege siden jeg var barn. En varm og dyktig lege som alltid har ivaretatt mine behov. Han er humoristisk men seriøs når det er det som behøves. Bytter nå kun fordi jeg er flyttet fra Tromsø.
Skulle ønske jeg kunne hatt han fortsatt.

Meget god lege

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Kort ventetid, og er rask og effektiv. Hyggelig og med godt humør. Sier i fra hvis han er usikker og henviser videre. Kan kanskje virke litt brå hvis man er av den skjøre typen.

God oversikt knyttet til kronisk lidelse.

Tillitsvekkende og utrolig omsorgsfull

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Dr. Sylvi Korsan er utvilsomt den aller beste fastlegen jeg har hatt. Hun lytter, er tålmodig og utrolig forståelsesfull. Jeg har vært hos flere fastleger før, hvor man nærmest hives på dør før man har rukket å sette seg ned, og hvor man opplever at legen ikke er opptatt av deg som menneske, kun som en pasient på en lang liste. Men Sylvi er empatisk, snill og ikke minst utrolig nøye. Hun henviser meg videre dersom det er behov for det, og hun er opptatt av at vi sammen skal finne frem til en løsning som er god for meg og min helse. Håper hun aldri slutter som fastlege, for jeg kan ikke tenke meg en bedre. Anbefales på det varmeste!

Uhøflig, kald, lite samarbeidsvillig

Lege: Sylvi Korsan Skrevet

Jeg fikk tildelt Sylvi, når hun tok over, da den forrige fastlegen min sluttet, min første legetime med henne, var en lite hyggelig opplevelse, tok avgjørelser, uten å diskutere med meg, frekk og lite samarbeidsvillig, burde ikke vært lege. Anbefales ikke.

Flink fastlege.

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Har vert min fastlege i 15-16 år,
Gjør jobben sin,
man blir godt ivaretatt og hørt, henviser deg videre om nødvendig.