Øyrane Legekontor AS

Øyrane legekontor Ådnavegen 63 5260 Indre Arna

Siste vurderinger av behandlere ved Øyrane Legekontor AS

Empatisk

Lege: Randi Nævdal Skrevet

I tillegg til å være faglig flink med god oppfølging og nødvendige henvisninger, er hun svært empatisk. Selv om det kan være noe ventetid tar hun seg alltid god tid til deg.

Beste lege eg har hatt

Lege: Marte Øien Skrevet

Første gang hos min nye fastlege.Seriøs og positiv opplevelse.Blid og hyggelig lege.Gode svar på spørsmål.Tillit.

Veldig fornøyd

Lege: Randi Nævdal Skrevet

Må gi Randi ros for at hun er den legen hun er. Jeg føler meg alltid velkommen hos hun. Jeg sitter ikke med en følelse av at her er det om å gjøre å skynte seg for å ikke være til bry. Tvert i mot. Hun tar seg god tid til pasienten og har som regel alltid en videre plan for pasienten. Dette er nok også årsaken til at det er lang ventetid på Randi. Men vinningen går i grunn opp i spinningen om man skal se det slik.

Den beste og legen jeg har hatt

Lege: Randi Nævdal Skrevet

Randi er den beste legen jeg har hatt. En som tar seg tid til å høre på det jeg kom for. En som gir meg en trygghetsfølelse..

Dyktig og medmenneskelig

Lege: Randi Nævdal Skrevet

Vi har hatt Randi som familielege i flere år. Da hun byttet legekontor fulgte vi etter så snart hun hadde ledige plasser. Hun ser deg som person, tar deg på alvor, følger opp og husker godt fra tidligere besøk. Kommer aldri til å bytte.