Greverud Legesenter

Flåtestadveien 3 1415 Oppegård

Siste vurderinger av behandlere ved Greverud Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne Sigrid Skjærholt Skrevet

Kunne ikke ha fått en bedre fastlege. Hun er svært kunnskapsrik, og henviser raskt til riktig spesialist der det er nødvendig. Har god kommunikasjon med henne, og til tross for jeg har sammensatte sykdommer, vet hun hvordan hun skal endre / justere medisineringen.

Lite forståelsesfull

Lege: Tine Bruen Olsen Skrevet

Er du ute etter en lyttende, forståelsesfull og handlingsdyktig lege... styr unna. Som kronisk syk har hun vært svært lite imøtekommende, lite åpen for konstruktiv kritikk og heller ikke intr i og diskutere annet en satte diagnoser.

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik.

Lege: Tine Bruen Olsen Skrevet

Fantastisk fastlege. Alltid blid og blir tatt godt i mot . Følger alltid opp alle mine problemer så jeg føler meg godt ivaretatt. Dyktig og hyggelig. Et godt legesenter å høre til. Alle ansatte er flinke og hyggelige.

Rask

Lege: Gerhard Meidell Gerhardsen Skrevet

Denne legen er rask og meget selvsikker. Til tider for selvsikker i sin sak og dermed ekstremt dårlig lytter . Han liker alvorlige diagnoser og sykdommer og kjeder seg over «småting»
Anbefaler han ikke

Virkelig fornøyd!

Lege: Eirik Sandorf Nordengen Skrevet

Etter mange år byttet min kone og jeg endelig fastlege noe vi burde gjort for lenge siden.Nordengen følger opp raskt, lytter, er blid og ikke minst, gir trygghet! Faktisk oser hele kontoret varme og at de er der for deg som pasient. Man for raskt time og svar.