Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Ser pasienten

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

En lege jeg, uten tvil, føler meg trygg hos, som vet hva han har av kunnskap og som bruker, om nødvendig, andre sin ekspertise for å gi meg den aller beste diagnose. Mye bedre enn dr. Busch som fastlege kan jeg ikke tenke meg.

Uempatisk og travel

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Jeg hadde Morten som fastlege i flere år. Jeg finner han uempatisk og travel, og jeg følte meg ikke hørt, spesielt gjelder dette kvinnehelse. Noen ganger måtte jeg be han om å bli undersøket, f.eks celleprøven og gynekologisk undersøkelsen. Han sørget for å si at det var «unødvendig» og fikk meg til å føle meg skyldig i å komme i utgangspunktet.

Han Er Virkelig En Dedikert Lege

Lege: John Slettum Skrevet

Dr. John Slettum er Virkelig en dedikert lege.
Han har vært min fastlege i 24 år & han har hjulpet meg gjennom alle disse årene både på godt & vondt.
Uten han ville jeg virkelig vært i en langt værre situasjon enn den jeg er idag.
Hadde det ikke vært for Dr. John Slettum så ville jeg ikke vært i live idag.
Han er en lege som går ekstra mil for deg som pasient, for å være 100% sikkert på at du får vite hva som er galt, hvis det er noen som er galt, så finner han ut av det.
Takk John.

Fantastisk lege

Lege: Mona Størseth Skrevet

Fantastisk lege og hyggelig dame! Tar seg tid når det trengs, og gjør det kort når det trengs! Oppleves som stødig, trygg og flink i jobben sin. Byttet til Mona etter å ha fått en vikartime til henne en gang, og har ikke angret! Anbefales!

Trygg og hyggelig lege

Lege: Tine Molden Skrevet

Tine viser stor forståelse, hun møter pasienten på en trygg og imøtekommende måte. Hun tar seg god tid og er flink til å følge opp.