Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

VERDENS BESTE LEGE!

Lege: Eli Johnsen Valør Skrevet

Eli er den beste legen jeg tror noen kan ha. Jeg har vært borti MYE rart av leger... Og er avhengig av å bli tatt på alvor og trodd, grunnet min helsetilstand. Da jeg fikk Eli, forandret livet mitt seg. Hun er rett og slett perfekt på alle områder. Kommunikasjon, tar deg på alvor, lytter osv osv osv. Hun har også mye kunnskaper om det meste. Og har hun IKKE det på et å annet område, så sender hun deg med en gang til en som HAR det.

Fantastisk medmenneske og dyktig lege

Lege: Torunn Telneset Skrevet

Torunn har vært min fastlege i over 20 år, gjennom svangerskap, sykdom og oppfølging av barn. Hun er grundig, nøyaktig og tar seg god tid. Dette kan føre til noe venting på venterommet, men jeg har aldri vurdert å skifte. Hun er den hyggeligste og flotteste lege man kan ha! Hun henviser videre ved behov, slurver aldri med slikt og hun følger alltid nøye opp. Hun har ved flere anledninger ringt meg og min familie hjemme når situasjonen har vært spesiell. Dette tror jeg ikke så mange andre gjør. I tillegg er hun alltid blid og koselig! Hun svarer kjapt på mail via Min helse.

Den mest fantastiske legen i Trondheim!

Lege: Torunn Telneset Skrevet

Jeg vil si at Torunn er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er en god lytter og samtale parter, hun stiller alltid de rette spørsmålene og jeg føler virkelig hun hjelper meg. Hun stiller alltid opp og jeg føler meg trygg med henne som fastlege.

Veldig bra lege.

Lege: Mona Størseth Skrevet

Jeg byttet fastlege pga flytting og valgte Mona som min nye lege. Jeg dro fra min første time med henne med et veldig positivt førsteintrykk. Hun var flink, omsorgsfull og jeg følte hun tok seg god tid med meg. Så jeg må si meg meget fornøyd med min nye lege :-)

Fin fyr!

Lege: John Slettum Skrevet

Jeg har hatt Slettum som fastege siden 2001. Jeg er meget fornøyd, han er empatisk, tar seg tid til å lytte og er full av kunnskap og medmenneskelighet. En bedre lege skal man lete lenge etter!