Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Useriøs og lat

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Sitter igjen med følelsen av at han ikke tar helseproblemer på alvor. Opplever at han ikke bryr seg nevneverdig, og at han ikke er villig til å strekke seg for å hjelpe. Spesielt gjelder dette kvinnehelse, hvor problemer, smerter og plager gjerne bagatelliseres, og møtes med holdningen om at "det går sikkert over av seg selv til slutt".

Hører ikke på problemstilling

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Har vært hos denne legen flere ganger. Alltid rask med å kreve betaling uten løsning. Legger på røret midt i videokonsultasjon. Sier «det er jeg som er legen, jeg bestemmer» for å vise makt. Ikke et hyggelig møte.

Anbefaler ikke

Lege: Eli Johnsen Valør Skrevet

Hadde Eli som fastlege da jeg fikk en langvarig smerteproblematikk, (som heldigvis er over nå.) Opplevde lite imøtekommelse og forståelse. Har byttet fastlege.

Dyktig og lyttende

Lege: Mona Størseth Skrevet

Jeg har hatt Mona som fastlege i en del år og er svært fornøyd. Hun husker meg og plagene mine, virker oppriktig interessert og finner løsninger.
Hun ga meg et klart råd om å slanke meg, ved bl.a. å unngå alt sukker, og det førte til markant livsstilsforbedring.

Toppkarakter til Mona

Lege: Mona Størseth Skrevet

Meget dyktig fastlege på alle punkter. Er svært kompetent og dyktig i jobben sin. Full tillit til hennes kompetanse og rådgivning. Tar seg alltid den tiden vi trenger, kan derav også være noe forsinkelse på timene - men det er vel et godt tegn!