Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Trygg og lyttende

Lege: John Slettum Skrevet

Man skal lete lenge etter en så dedikert og god lege. Han tar deg på alvor, og får unna det som man spør om.

Fantastisk!!

Lege: Mona Størseth Skrevet

Evig takknemlig for Mona! Utrolig dyktig! Finner ingen lege som tar deg mer seriøst og kjemper for deg. Ære være!

Løsningsorientert og effektiv

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Har hatt Morten som fastlege i tre år, og har opplevd at han tatt tak i problemene jeg har tatt opp på en effektiv måte. Har følt meg ivaretatt - han er profesjonell og forståelsesfull.

Alt for stort fokus på fedme og trening

Lege: Mona Størseth Skrevet

Dro til legen for å undersøke en vond skulder, hun lyttet på hva jeg hadde å si og sjekket godt. Konklusjonen var at det var muskulært og fortsatte med å si at jeg var overvektig å måtte trene. Greit nok, jeg har både speil og selvinnsikt.. har en fysisk jobb og er aktiv og har en helt gjennomsnittlig kropp. men når jeg vil ha behandling for mine smerter, trenger jeg ikke å bli belært om trening og kosthold fordi hun synes det er et interresant tema. Første gangen jeg møter henne, da hun ikke er min fastlege. Timen handlet hovedsaklig om min overvekt å ikke det jeg kom dit for.

Hyggelig og trygg

Lege: Mona Størseth Skrevet

Jeg har opplevd Mona som en svært flink, kunnskapsrik og trivelig lege. Vi hadde alltid en hyggelig tone, og jeg vil virkelig anbefale henne til alle.