Mathesongården Legesenter

Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Mathesongården Legesenter

Fantastisk fastlege!

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Har hatt Morten som fastlege i overkant av to år og kunne aldri hatt en bedre fastlege.
Han har bestandig fulgt opp problemene jeg har kommet med, vært lyttende, forståelsesfull, gitt god informasjon og holdt meg oppdatert på status ang. sykdom og henvisninger.
Virkelig en fastlege jeg anbefaler!

Utålmodig og uoppmerksom

Lege: Mona Størseth Skrevet

Veldig varierende erfaringer. Enkelte problemer tas på alvor og henvises raskt videre, andre behandles som uviktige - og sistnevnte har skjedd stadig oftere de siste årene. Virker som behandlingen avhenger fullstendig av hvilket humør og stressnivå som preger dagen hennes.

Opplever at hun ikke husker meg og min livssituasjon mellom besøkene, og heller ikke har lest seg opp på informasjon/journalføringer fra andre behandlere.
Jeg har ikke vært noen hyppig bruker av fastlegen, og skulle ønske jeg fikk oppmerksomheten hennes i mer enn et par minutter når jeg først har time.

I løpet av mine år med henne som lege, var det alltid 30-45 minutter forsinkelse, selv ved time tidlig på formiddagen. Mona kunne bli stående oppreist ved pulten sin, og tydelig utstrålte at hun hadde det travelt. Satte seg ikke ned, noterte ikke, og ga meg ikke rom til å dele spørsmål og beskrivelser rundt mine plager.
Jeg forlot flere timer med "hva skjedde egentlig nå?" som eneste inntrykk.

Må lytte bedre -

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Jeg mener legen i større grad bør se på saker med nye øyne, når nye opplysninger kommer, eller tilstand forverrer seg.. For ved forverring ønsker en jo raskest mulig henvisning til spesialister, og til grundige undersøkelser med teknisk utstyr som fastlegen ikke har selv.

Veldig god lege

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Jeg har hatt Morten som lege over en lengere periode. Jeg mener at han er dyktig til å forstå pasientens behov og tar seg god tid til en.

Veldig bra!

Lege: Morten Helgesen Busch Skrevet

Veldig fornøyd med Morten!
Fra første møte var han trygg å prate med. Grundig og ikke dømmende. Det er det viktigste for alle i møte med fastlegen, vil jeg påstå.
Synd jeg ikke får ha deg videre, da jeg flytter til ny by.