Flakstad Legekontor

Helsesenteret 8380 Ramberg

Siste vurderinger av behandlere ved Flakstad Legekontor

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Negar Barazandeh Skrevet

Hun er alltid imøtekommende, lytter godt og bryr seg on pasienter. Tillitsfull og trygg på kunskapene sine. Jeg føler meg ivaretatt hos henne.

Har mer å lære.

Lege: Negar Barazandeh Skrevet

Dr. Barazandeh var imøtekommende når jeg kom til min første konsultasjon hos henne. Hun kommuniserer greit, men kan gjerne være mer tydelig. Enkelte prosedyrer kan absolutt gjøres bedre, men med trening kan hun bli svært dyktig. Virket for meg dessverre veldig belærende og litt nedlatende, noe som jeg satt lite pris på. Håper dette blir bedre etterhvert. Kan med fordel lytte bedre til pasienten.

Omsorgsfull og varm lege som ikke stresser

Lege: Negar Barazandeh Skrevet

Jeg har besøkt Negar ved et par anledninger de siste årene og har hver gang blitt møtt av en hyggelig lege som interesserer seg for å hjelpe. Hun er nøye i arbeidet sitt og veldig lett å snakke med, anbefaler henne på det varmeste.

Det er også veldig hyggelige mennesker som jobber på legekontoret ellers.

En av det beste fastlegene jeg har hatt.

Lege: Negar Barazandeh Skrevet

Hun har evner til å lytte til sine pasienter, forklar tydelig med tålmodighet hva som er galt med helse. Er veldig, veldig glad at jeg har henne som fastlege.

beste legen jeg har hatt.

Lege: Negar Barazandeh Skrevet

Flink til å lytte og føler at hun tar deg på alvor.lett å kommunisere med henne.flink til å henvise en videre for spesialkompetanse. Får fort time.