Moss Medisinske senter

Kontakt

Telefonnummer22 34 34 0022 34 34 ...
Gudes gate 1B 1523 Moss
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(66)
66 vurderinger
Tilgjengelighet
(52)
52 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(53)
53 vurderinger
Service
(50)
50 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Moss Medisinske senter

Anbefales ikke!

Lege: Sarah Helen Wheeler Seidelin Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Denne legen virker etter undertegnedes mening kald og uinteressert. Bruker kun 5 minutter på deg, før man føler at man nesten blir kastet ut til fordel for neste pasient. Denne legen anbefales ikke dersom du ønsker en fastlege som ser deg og som ikke behandler deg som et nummer!.

Gjør jobbens sin som fastlege.

Lege: Sarah Helen Wheeler Seidelin Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Aldri problemer med å få time. Tar den tiden som trengs. Har hatt henne som fastlege i mange år. Hun sender meg videre til spesialist når det trengs.

Forferdelig opplevelse

Lege: Sarah Helen Wheeler Seidelin Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg kan på ingen måte anbefale denne legen. Veldig lite flink med barn, bør derfor ikke jobbe på legevakt, der det kommer mange små.

Verdens beste!

Lege: Sarah Helen Wheeler Seidelin Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har aldri vært fornøyd med legene jeg har hatt opp igjennom, men etter at jeg kom til dr. Seidelin føler jeg at jeg har fått løst endel problemer. Er en del syk, og har fått de diagnosene jeg trengte for medisinering osv. Sekretærene er blide og hyggelige, blir aldri i dårlig humør etter å ha telefonert med dem, slik man ofte opplever på legekontor. Eneste minuset jeg kan tenke meg er at venterommet er trangt og ikke mye luftig.

Utrolig rigid! Viktigere med timer (og penger) enn pasientbehandling

Lege: Sarah Helen Wheeler Seidelin Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Opplever altså at for den minste ting, så skal det ordnes i form av en ny time.
Eksempel: Sende skjema til fylkeskommunen om taxi-transport grunnet ødelagt ankel - ny time! Selv om hun så pasienten dagen før og sendte ham til røntgen. Måtte i tillegg skaffe riktig skjema selv, for i følge sekretæren "har vi ikke flere sånne".
Eksempel 2: Røntgen viste ingen ting, men stort behov for MR. Ordnet dette selv (forsikring), men trengte henvisning fra legen. "Ny time"! Hvorfor, spurte jeg - dere vet jo hvor alvorlig det er. "Det er sånn vi gjør det her".
Eksempel 3: MR vist totalt avrevet leddbånd, og nå har det gått over 2 uker siden skaden. Seidelin fikk meldingen om dette i går, og ringte sønnen min.... (som altså ikke fikk med seg hvor alvorlig det var - jeg vet ikke engang om han fikk beskjed). Jeg ringte for å be om henvisning til ortoped. "NY time". (Tjene penger, tenker jeg vi sier...) Heldigvis har vi klart å snakke med ortopeder i Fredrikstad i løpet av dagen, og er på vei dit nå. Alle forstår at dette HASTER for best mulig resultat.
Eksempel 4: Prøver febrilsk å få sagt i fra til Seidelin at timen han måtte ta i morgen kan avlyses. Min sønn er fortsatt på skolen (og jeg husker ikke hans personnummer her jeg sitter på toget). Kommer ikke igjennom på tlf (self), - prøver å si ifra på nettet: Ingen mulighet. Da MÅ du være pasient med registrert fødselsnummer........ Gir opp. Får vel straffegebyr, tenker jeg.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.