Ensjø Legesenter

Kontakt

Telefonnummer23 03 50 1023 03 50 ...
Ensjøveien 22 0661 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(97)
97 vurderinger
Tilgjengelighet
(70)
70 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(76)
76 vurderinger
Service
(67)
67 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Ensjø Legesenter

Kunnskapsrik, behagelig og empatisk

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har egentlig en annen lege ved senteret, men fikk time hos henne med tenåring da fastlegen hadde fri. Svært behagelig, respektfull og kunnskapsrik lege som er god til å lytte og kommunisere. Anbefales varmt.

Damene på laboratorium og i skranke er derimot et annet kapittel. Noen er tydelig sure og uhøflige, gir medisinsk feilinformasjon over telefon og vannbeholderen i resepsjonen er kronisk tom.

Empatisk og løsningsorientert

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt Singh som fastlege siden hun begynte på Ensjø legesenter og er veldig fornøyd. Hun er god til å lytte, viser forståelse - men stiller også krav. Jeg har tidvis vært langtidssykmeldt, og der den tidligere fastlegen ikke var så god på oppfølging, som er viktig for å komme tilbake i arbeid, viser Singh at hun tar problematikk som faktisk kan løses på såpass alvor at det forkorter sykefraværet (justering av medisiner, riktige tiltak underveis, henvisning til spesialister).

Profesjonell, kunnskapsrik og behagelig

Lege: Shruti Prabhu Singh Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har benyttet mange forskjellige leger gjennom mange år (fastleger og spesialister), og dette en av de beste. Det er ikke så mye mer å si enn de tre ordene i tittelen. Shruti Prabhu Singh gjør jobben slik den bør gjøres.

Slett behandling.

Lege: Ramadan Kovaci Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ramadan er en lege med god tilgjengelighet, men jeg kan ikke finne andre positive ting.

Jeg viser ham ting på kroppen jeg er usikker på og raskt/skråsikkert sier han at dette er "ikke noe problem". Kanskje han har rett, men jeg får følelse av dette er hans standardutsagn.

Jeg har en historie som jeg vil fortelle om en kul jeg har på ryggen. Han sier til meg "denne kan jeg ta bort for deg. bestill i såfall dobbeltime". Noen måneder etterpå bestiller jeg dobbeltime og gjør resepsjonen ettertrykkelig klar over at det er snakk om fjerning av kul og at jeg av den grunn må ha dobbeltime. Jeg møter så opp til timen hvorpå Ramadan sier "jeg har ikke tid i dag. Du må bestille ny dobbeltime. Klokken er snart 16 og da tar jeg helg". Jeg spør tilbake om jeg kan komme inn kl 16. Nei svarer han. "Da skal jeg ha helg".

Jeg bestiller ny dobbeltime og lurer på om jeg får samme behandling en gang til. Han sjekker meg raskt og ber meg ta på skjorten. Hva skjer nå spør jeg. Han svarer "Jeg kan ikke ta den kulen. Du må bestille hos hudkirurg". Jeg blir kraftig irritert og spør om hvorfor han ikke ved 2 tidligere anledninger har sagt det samme. Han svarer svakt at kulen har forandret seg. Jeg svarte at det kan den ikke ha gjort på 1 uke og sier at han kaster bort tiden min. 2 ganger tok jeg meg fri fra jobb for å kulen fjernet. Han satt i stolen helt urokkelig, svarte ikke på spørsmålene mine og sa kun at "det er uansvarlig for meg å fjerne kulen". Han klarte aldri å forklare hvorfor han 3 ganger før sa at han kunne ta den. Maken til lege det har jeg ikke opplevd.

Ikke fornøyd

Lege: Helga Hamnes Aaberge Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har blitt nødt til å vurdere å bytte til en annen fastlege.

Etter å ha ventet i 1 1/2 time, så har ikke Helga tid. Jeg går inn, tar noen blodprøver og det er alt. Jeg får ikke noe mer svar enn det jeg kan Google meg frem på. Jeg har rett på oppfølging, oppmerksomhet og tillit fra min fastlege. Det får jeg dessverre ikke. Føler jeg betaler for ingenting, ikke greit. Har opplevd det flere ganger, vente i lang tid for så å bare gå inn for noen minutters konsultasjon også tømme meg for blod og penger.

Det verste med det hele er resepsjonisten, som ALLTID er sur når hun tar opp telefonen og ikke er de noe hyggelig når man faktisk møter opp. Jeg får ikke noe hastetime hver gang jeg ringer, blir også vanskelig å få time i det hele tatt.

Nei! Det er ikke måten å bli behandlet på.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.