Oris Dental Drammen

Øvre Torggate 10 3017 Drammen
Oris Dental Drammen holder til i Drammen

Siste vurderinger av Oris Dental Drammen

Fantastisk hensynsfull, fokus på smertelindring

Tannlege: Trond Anderssen Skrevet

Kvalitet i arbeidet, du kjenner nesten ikke at han er i munnen din, pasientens opplevelse skal være så hensynsfull som mulig. Utrolig god tannlege. Hyggelig og oppmerksom. Hele sentret gir en totalløsning fra tannpleier, tannlege til det ypperste av kirurgisk spesialiast

Svært hyggelig og flink tannlege

Tannlege: Trond Anderssen Skrevet

Svært hyggelig, omtenksom tannlege som setter pasienten i fokus.

Resten av staben ved Drammen Tannlegesenter er også utrolig hyggelig og hjelpsomme.

Den beste tannlegen :-)

Tannlege: Malin Ulrika Ahlborg Shaughnessy Skrevet

Hun er utrolig dyktig og kurerer enhver tannlegeskrekk :-)
Rolig og behagelig og forteller hva hun gjør og ser til at besøket blir en hyggelig opplevelse.
Kan trygt anbefale henne til alle.
Har gått til henne i ca 13 år og jeg var livredd tannleger etter dårlig behandling av skoletannlegen som opplevdes som i overkant brutal.
Nå gleder jeg meg til hvert besøk og hun er ogs flink til å oppmuntre og gi ros som gjør at man tenker litt mer på tannpuss og hvor viktig det er for helsen 😄

En meget dyktig og behagelig tannlege.

Tannlege: Hans Morten Alm Skrevet

Hans Morten Alm er en svært dyktig og behagelig tannlege.Følger godt med på nye behandlingsmetoder . Man føler seg meget trygg,og "glemmer" å være "redd" når denne tannlegen arbeider. Forteller hele tiden hva han gjør og skaper dermed en avslappende atmosfære rundt seg.
Øvrige personell er veldig dyktig og blide,samt meget imøtekommende og lydhøre. Kunne ikke tenke meg en annen tannlege.