Bodø tannlegesenter

Storgata 3b 8006 Bodø
Bodø tannlegesenter holder til i Bodø

Siste vurderinger av Bodø tannlegesenter

Beste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Virkelig den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos! Veldig skånsom og omtenksom :) anbefales!!!

Dyktig og omsorgsfull tannlege

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Veldig fornøyd med første tannlegetimene hos Lise. Fikk kjapt time da jeg hadde mistet en fylling og var plaget med tannpine. Jeg ble bedøvet godt, slik at det aldri ble smertefullt under boring, selv om jeg hadde et stort hull. Lise forklarte underveis og var meget nøye med å få fyllingen tilpasset perfekt uten en ru kant. Hun avsluttet det hele med et grundige tannstell, slik at tennene mine føltes rene og glatte da jeg dro fra klinikken, godt fornøyd.

En med tannlegeskrekk burde oppsøke denne tannlegen

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

For en med svært tannlegeskrekk ble jeg så overrasket over at jeg klarte å puste gjennom behandlingen. Hun var hensynsfull ovenfor meg og min frykt. Hun snakket til meg på en rolig og behagelig måte og fortalte hele tiden hva hun skulle gjøre, noe som var meget betryggende. Til henne kan jeg gå flere ganger.

Helgetur til bodø

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Kjempe fornøyd med tannlege opplevelsen min jeg fikk hos Lise, kjempe tannlege som tar bort all skrekken med å gå til tannlegen. Tar heller ett fly i en halv time for å komme til denne tannlegen en å dra dær jeg bor. Og jeg bor på stokmarknes!✈️

Anbefales! Fantastisk tannlege!

Tannlege: Pål Steinmo Johnsen Skrevet

Sliter veldig med tannlegeskrekk men de løyste seg i de e satt me ned i stolen. Veldig behagelig tannlege som gjær en dyktig jobb og e du litt småredd så fiksa han de me musikk og prating og forklarer mens han holder på.:)