Holmlia Legesenter

Kontakt

Telefonnummer22 75 20 6022 75 20 ...
Asperudveien 61/67 1255 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(77)
77 vurderinger
Tilgjengelighet
(55)
55 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(64)
64 vurderinger
Service
(55)
55 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Holmlia Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marianne Asak-Rødal Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har vært hos Marianne bare en gang etter at jeg byttet fra en annen fastlege, men kunne ikke vært mer fornøyd. Hun tok problemene mine på alvor og der det var behov så henviste hun meg umiddelbart videre til rett plass for videre utredning, som min tidligere lege ikke hadde tatt på alvor i det hele tatt. Hun skapte tillit og trygghet hos meg. Dessverre så er legekontoret hun jobber på helt håpløst og man må forvente 3-4 uker ventetid på ordinær time- når man først kommer gjennom på telefonen.

Meget god lege!

Lege: Erik Jonassen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hyggelig, lyttende,kunnskapsrik og erfaren. Gir god behandling og oppfølging. Henviser videre til spesialist i de situasjonene hvor det er påkrevet.

Kunnskapsrik og vurderende

Lege: Erik Jonassen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dr. Jonassen har vært min fastlege i over 15 år. Kompetent, faglig dyktig men kan virke som om han har altfor mye å gjøre og at tiden ikke strekker til. Kanskje et snev av "materielltretthet". Det mest utfordrende er dog den tjenesten som leveres av sentralbordet/legesekretæren(e). Tålmodigheten og viljen til å være en vennlig, serviceminded stemme utad er sjelden tilstede. Som innringer får man ofte følelsen av å være til bry. Ved oppmøte er situasjonen noe bedre. Alt i alt er nok kontoret merket av at arbeidsmengden til tider er for stor og det gjenspeiler seg i ansiktene utad. Dr Jonassen er dog en meget habil og dyktig lege.

Ikke tilgjengelig når det er akutt

Lege: Erik Jonassen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Det er veldig vanskelig å få time, selv når det er akutt. Man må nesten krangle med helsesekretæren for å bli prioritert. De har ikke kapasitet og orden på sakene sine i det hele tatt. De henviser alt til legevakten. Det er oppgaver som legen må gjøre, slik som å skrive henvisninger til spesialister, men det blir ikke gjort. Og når man drar til legevakten, så sier de at det fastlegens oppgave. Dette er en frustrerende situasjon for den som er akutt syk. Det får være grenser på hvor ganger man må dra til legevakten fordi legen ikke har tid.

Den verste erfaringen så langt

Lege: Waqqas Mohammad Sultan Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Moren min hadde time hos denne legen, hvor henne skulle bli sjekket for infeksjon. Istedenfor å gjøre det han skulle gjøre, fikk moren min beskjed om at henne skulle heller slutte å røyke, og bestille en annen time for å ta blodprøve (som i utgangspunktet var hensikten med dagens time).

Dette finner vi svært uforståelig, ettersom legen verken utførte det som han skulle, i tillegg fikk moren min refs for en ubetalt faktura fra 2009, som henne ikke visste om.

At dette ansvaret gikk utover min mor er helt uforståelig ettersom han selv burde ha kontroll over sine egne utgifter og innbetalinger. Til og med hans sekretær begynte å le da moren min forklarte situasjonen. I bunn og grunn endte hun ppp med å betale for en time hvor hun fikk høre at hun må slutte å røyke. Dette er uakseptabelt oppførsel fra en kjent lege, som vi gjerne ønsker å uttrykke slik at ingen andre opplever det samme som min mor gjorde.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.