Veitvetklinikken

Veitvetveien 8 0596 Oslo

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Veitvetklinikken

FAGLIG DYKTIG & IMØTEKOMMENDE

Lege: Nazia Batool Skrevet

Jeg opplever Dr Nazia som en faglig dyktig lege. Hun utfører sine oppgaver med stor presisjon. Hun er flink til å spørre og lytte og gir god veiledning og vurdering.
I tillegg til at hun har bred og spesialisert erfaring og kompetanse innen allmennmedisin, så er det et stort pluss er at Dr Nazia også har erfaring i minoritetshelse og hun prater og forstår både urdu og punjabi i tillegg til norsk.
Hadde min mor bodd i Oslo området så hadde Dr Nazia vært førstevalget også for henne.
Jeg anbefaler Dr Nazia på det varmeste.

Dyktig og tillitsfullt

Lege: Nazia Batool Skrevet

Nazia har vært min fastlege i mange år. Tillitsskapende, dyktig, profesjonell, tar hensyn og gir gode råd. Tar seg god tid til å prate. Ikke opplevd stress ved besøkene, eller "må forte seg". Lytter på min spørsmål og tar seg tid til å svare og skaper trygghet.

Anbefaler henne på det sterkeste. Kjempe fornøyd med oppfølging.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Nazia Batool Skrevet

Har vært min lege så lenge som jeg kan huske, og har aldri tenkt til å bytte til en annen. Hun er faglig dyktig og profesjonell. Lytter godt og følger opp. Jeg er meget fornøyd.

Rutinert og hjelpsom

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

En god fastlege som yter den hjelpen du spør etter. Lytter til pasienten og henviser videre der det trengs. Bruker tiden godt og innkaller til nye timer for godt, tett og videre oppfølging. Anbefales!

En profosjonell lege

Lege: Ambrin Mirza Skrevet

Er svært fornøyd med lege Ambrin. Hører på alt du har å si og prøver sitt beste med å få pasienten behandlet på best mulig måte. Alltid svært hyggelig og omsorgsfull. Anbefaler henne på det sterkeste.