Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Elias Smiths vei 10 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Humana Sandvika AS (Bare fastlegene)

Veldig nærverende og klar

Lege: Jarl Inge Melberg Skrevet

Hører på uten å sitte å stirre i pcen. Klar på hva som kan og ikke kan prøves.

Hyggelig og omtenksom lege

Lege: Asle Ditlef Bjåmer Skrevet

Han er en utrolig hyggelig og empatisk lege som tar seg tid til pasientene. Jeg har aldri opplevd at han har vært stresset eller bare interessert i å skrive ut en resept eller henvisning for å få meg ut av kontoret. Han følger godt opp og det fremstår som at han er opptatt av at pasientene skal bli bedre, ikke bare at han skal bli ferdig med dem.

Misfornøyd

Lege: Asle Ditlef Bjåmer Skrevet

Da Bjåmer overtok praksisen etter min fastlege gjennom 20 år sluttet det meste å fungere. Null oppfølging, uker med ventetid for å få time og brutte avtaler. Heldigvis er det mulig å bytte fastlege, og etter litt reseach fant jeg ny lege til meg og mine barn. Valgte forøvrig også å bytte legesenter......

Faglig dyktig

Lege: Morten Opås Skrevet

Omgjengelig lege som lytter,undersøker, er omsorgsfull og tar de nødvendige grep for min helse. Jeg føler meg sett, respektert og trygg
Periodevis noe lang ventetid

Glad i å henvise

Lege: Morten Opås Skrevet

Dette er en hyggelig lege, men i overkant glad i å henvise til spesialister, uten å bruke resultatene til noe. Litt som å samle puslespillbrikker, uten å legge puslespillet etterpå.

Hyggelig nok, men ønsket meg en lege som ser meg og mine problemer. Må gjerne henvise videre, men må da følge opp i ettertid.