Lillegaard Tannklinikk

Lillegaard Tannklinikk holder til i Bodø

Siste vurderinger av Lillegaard Tannklinikk

En fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

En meget hyggelig å imøtekomme tannlege som virkelig kunne jobben sin. Garantert den beste i Bodø by. Anbefales på det sterkeste til alle.

Koselig tannlege

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Denne tannlegen virker både meget dyktig og veldig hyggelig. Han er god på den mellommenneskelige delen av jobben sin, og hoveddelen av jobben utføres på en dyktig måte - ikke noe å klage på. Denne tannlegen kan anbefales på det varmeste.

Det var litt uvant å ikke møte en tannpleier/assistent. Første gangen jeg var der, var det bare tannlegen og en annen pasient i lokalet. Andre gangen var tannlegen helt alene. Men jeg antar at de vanligvis er to på jobb samtidig.

Bodø helt klart beste tannlege

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Har overhode ingen ting negativt å skrive om Odd Petter. Han er en fantastisk tannlege som er særdeles faglig dyktig, har tid til sine pasienter og ikke minst så gjør han all jobben selv uten å måtte forholde seg til noen tannpleier.
Han ringer opp sine pasienter selv og følger virkelig bra opp.
Anbefales på det sterkeste, er sånn at jeg gleder meg til å gå til tannlegen nå

Helt suveren!

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Odd har tilnærmet kurert min tannlegeskrekk. Jeg kommer aldri til å la det gå så lang tid før jeg går til tannlege igjen. Etter mine besøk, fikk jeg for første gang høre at jeg har fine tenner. Jeg er ubeskrivelig fornøyd og anbefaler Odd Peter Lillegaard på det sterkeste til alle. Spesielt til de som sliter med tannlegeskrekk.

Beste tannlegen finner du her!

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

På Lillegaard Tannklinikk! Kjempehyggelige folk, og her gir de ordet tannlege en helt ny definisjon. Her slapper man av og blir sett 100%. Anbefales på det aller, aller sterkeste. Har du ikke vært her tidligere, så bytt tannlege snarest! Du kommer til å storkose deg!