Tannlegene Sveinnsson & Moen

Vestsideveien 5a 3401 Lier
Tannlegene Sveinnsson & Moen holder til i Lier

Siste vurderinger av Tannlegene Sveinnsson & Moen

Kjempeflink - veldig fornøyd- behagelig !

Tannlege: Svein Hakon Sveinsson Skrevet

Kjempeflink- jeg er veldig fornøyd- behagelig fremferd som får meg til å slappe av. Siden jeg tidligere alltid har sittet krampaktig i stolen , er det etter skiftet for noen år siden til Sveinsson ikke iblandet frykt for tannlegestolen !

Professionell og dyktig.

Tannlege: Svein Hakon Sveinsson Skrevet

Veldig proff og hyggelig person. Kan sitt fagfelt og vet hva han holder på med.
Utdyper og forklarer hvis man har spørsmål om noe.

Tidenes beste tannlege!

Tannlege: Svein Hakon Sveinsson Skrevet

Jeg har slitt mye med tennene de siste 12 årene og vært hos utallige tannleger og spesialister, før jeg tilslutt havnet hos Sveinsson.
Sveinsson er en dyktig og løsningsorientert tannlege. Har man tannsmerter tar det aldri mer enn maks et par dager før han får skviset deg inn til en time. Han er veldig hensynsfull hvis man har tannlegeskrekk og forklarer alltid hva han gjør, før han gjort det. Alt i alt en flott tannlege!

Den beste tannlegen!!

Tannlege: Truls Gunnar Moen Skrevet

- Gjør ikke unødvendige inngrep for å tjene penger
- Vi hadde dårlig råd i en periode, og mannen min fikk faktisk komme å sjekke tennene sine til halv pris
- Full service ved kronisk tannsykdom
- Tannlege skrekken kan man legge igjen ved døra, siden Truls er eksepsjonell i sitt arbeide og med sitt hyggelige vesen er all nervøsitet overkommet.

Eneste minus er hu surrehue bak disken i resepsjonen, som roter fælt med timebestillinger og kanselleringer. Man må belage seg på "beklaaaaaager" et par ganger, men Truls er absolutt verdt det!!