Bestill time

Logo for Tannlegebislett

Bestill time

I dag 27. sep I morgen 28. sep Søn 29. sep Man 30. sep Tir 1. okt

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia
    Undersøkelse (nye pasienter) – 650 kr
    Neste time:
  • Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia
    Undersøkelse (nye pasienter) – 650 kr
    Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Meget dyktig og behagelig tannlege.

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg har i mange år slitt med fryktelig tannlegeskrekk som har ført til veldig dårlig tannhelse. Etter et prosjekt for å rydde opp så valgte jeg tannlegene på Bislett for videre oppfølging, mye basert på tidligere anmeldelser her. Dette har jeg virkelig ikke angret på. Jeg har fått utrolig god oppfølging og det blir tatt hensyn til behovene mine. Jeg kan stole på Raquel med å plukke opp på både verbale og fysiske tegn på at jeg trenger en pause og passer på at ting går greit.

Det er fremdeles noe angst knyttet til tannlegebesøk, men det at jeg i det hele tatt møter til timen sier egentlig nok.

Jeg kan anbefale tannlegene på Bislett og Raquel på det sterkeste.

Tillittsvekkende og profesjonell

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Følte meg ivaretatt og trygg hele veien. Forklarte alt som skulle gjøres og underveis. Var alltid tilgjengelig for spørsmål både før og etter jeg var der. En tannlege jeg kan anbefale på det varmeste.

Excellent service, the best dentist on Town

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Raquel is a professional and very skilled dentist, I am so happy to have her as my dentist during my he last 12 years. She is service minded and make me feel very comfortable cause the dentist equipment sounds make anxious, but she talks to me and set music. Her abilities as dentist are good, and she has always good solutions , is very detailed with her performance, I am very satisfied, highly recommend

Supertannlegen

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Når du setter deg i stolen ser du på figurer av Wonder Woman rundt omkring i rommet. Og det er passende, for Raquel er virkelig super.

Upåklagelig service blant hele personalet, masse smil og glede i lokalene (hver gang). I tillegg er dem profesjonelle til fingerspissene og gir gode råd og tips til ulike praksiser og utfordringer.

Det er også såpass rimelig at man slipper å selge bestefars gullgebiss for å komme forhindre egne gebiss i fremtiden.

Alt i alt en tannlege jeg med glede kan anbefale til alle!

Alltid god opplevelse

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg har vært hos Raquel fast i flere år og er alltid komfortabel i den samme gode atmosfæren hver gang. Det er løs og ledig stemming og tannlegen ser deg som menneske og ikke bare pasient. Jeg anbefaler tannlegen til alle jeg kjenner!