Bestill time

Logo for Tannlegebislett

Bestill time

I dag 27. sep I morgen 28. sep Søn 29. sep Man 30. sep Tir 1. okt

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Svært hyggelig tannlege

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Det er utrolig hyggelig å komme til denne tannlegen! Hun spør hvordan det går og oppleves genuint opptatt av meg som pasient.

Tannlege-skrekken forsvinner når hun er så hyggelig og det spiller god musikk i bakgrunnen.

Kan varmt anbefales.

Alltid fornøyd

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har gått til Roberto i noen år, og er veldig fornøyd. Jeg har litt tannlegeskrekk, men det fungerer så bra som det kan hos Roberto. Han er flink til å lage tydelige avtaler før han begynner, forteller alt hva han gjør og han respekterer hvis du ber om en pause. Han har godt humør, er faglig dyktig og er veldig flink til å sette sprøyter (det merkes omtrent ikke)! Anbefales

Den beste tannlege jeg noensinne har vært hos!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har i mange år vegret med for å gå til tannlege da mine tidligere opplevde erfaringer med tannleger både har vært forbundet med smertefulle behandlinger og manglende forståelse for det ubehaget jeg har kjent på. Etter mange år uten konsultasjon hos tannlege skjønte jeg at jeg måtte komme meg til tannlege. Jeg søkte på legelisten.no og fant Roberto og hans klinikk på Bislett på toppen av ratinglisten. Jeg bestilte time og har etter dette fått en fantastisk behandling på så utrolig mange plan. På det faglige og profesjonelle plan fremstår Roberto som svært kunnskapsrik. Han jobber også svært effektiv samtidig som han tar seg tid til å fortelle hva han gjør på en pedagogisk som gjør at man faktisk lærer om anatomien i munnen og generell tannhelse. I tillegg har Roberto er vesen som gir deg en følelse hvor man føler seg veldig velkommen og trygg hver eneste gang man er der. Han har også en fantastisk humor som han deler. Jeg har aldri ledd så mye i en tannlegestol før jeg møtte Roberto. Etter flere behandlinger kan jeg med hånden på hjerte si at min redsel for tannbehandling er fullstendig borte. Det er faktisk slik at nå gleder meg til å komme til konsultasjon hvor jeg føler meg 100% trygg på at jeg er i de beste hender. Jeg anbefaler Tannlege Bislett på det varmeste til alle som leser dette og vil også legge til at jeg tror mange andre tannleger også ville kunne lære noe av denne klinikken når det kommer til kundekontakt og profesjonalitet innen tannhelsebehandling.

BORTKASTET TID OG PENGER

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

BORTKASTET TID OG PENGER. Jeg så på anmeldelsen på nett og bestilte fullsjekk, tannrens, tannsteinfjerning og røntgenbilder. Alt tannlegen gjorde var å pirke to ganger mellom tenner med elektrisk verktøy for fjerning av tannstein og traff den på leppen min og jeg fikk sår, hun brukte også tanntråd mellom tennene mine, noe jeg gjør selv hjemme. Hun hastet timen og ble ferdig innen 8 min. Jeg opplevde tannlegen som uprofesjonell.

Hei.
Vi beklager at du har opplevd behandling som "forhastet" og at du ikke har fått dine forventinger oppfylt...
Men...du nevner 8 minutter (?), noe som er komplisert å forstå når kun selve røntgenbilderoptakk tar ca. 5-8 minutter. Rens/tannstenfjerning utføres med ultralydutstyr (5 min?) og pasientens respons kan til tider føre til ukontrollerte muskulære bevegelse (kanskje ble leppen din "truffet" i en slik situasjon). Ikke noe du bør være bekymret for ;)
Du har glemt at operatøren også polerte med pinmpsten (5 min?)
Dersom du har bra munnhygiene og lite tannstein går konsultasjonen nødvendigvis fort!
Vi kan ikke "finne på ting" så kan man ikke forvente at operatøren skal MÅTTE bruke mer tid en absolutt nødvendig.
Du har brukt lite penger for å få bekreftet at tennene dine var "hullfrie" og du hadde utmerket hygiene! Da må det gå relativt fort, sant?
Du har en utmerket munnhygiene, gratulerer!
Ingen bortkastet tid her :)
Dette burde du være glad for!!!

Vi verdsetter din tilbakemelding
Mvh
TannlegeBislett

Besvart av Raquel Galetto-Plascencia

Særdeles profesjonell

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Behandlingen hos Roberto er fullstendig smertefri, hyggelig og profesjonell. Pasienten får raskt en følelse av å være i trygge og omsorgsfulle hender. Det er slik en ideell tannlegebehandling ser ut.